Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Ha az 50-es villamoson (Bp....

Ha az 50-es villamoson (Bp. Üllői út) csak a TW6000-esek járnak majd, akkor nem lenne értelme kiépíteni a magasperonokat a megállókban?

Figyelt kérdés
Értem ezt alatt, hogy jelenleg, az összes megálló alkalmas lenne erre, persze ha felújítják, akkor azzal össze lehetne vonni.
2011. máj. 10. 22:10
 1/8 anonim ***** válasza:

De, lenne értelme, sőt az 1-esen még több értelme lenne. De

1. nincs pénz (állandó szlogen)

2. az nem jó ("szakértő" városvezetés)

Szóval ne nagyon várd, hogy ez megtörténjen...

2011. máj. 10. 23:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
Én erre azt a hivatalos magyarázatot tudom, hogy ha magas peron lenne nem tudna elmenni a hókotró...
2011. máj. 11. 00:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
Hát nyilván új hókotróra sincs pénz...
2011. máj. 11. 00:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
Már egyszer volt hogy csak tw6000-resek jártak, de akkor sem volt semmi magasperon
2011. máj. 11. 07:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 D.O.81 ***** válasza:

Szerinted értelmes volt tönkretenni a GANZ-ot, az IKARUS-t, a TUNGSRAM-ot?

Voltak világhírű buszaink, voltak villamosaink, kis- és nagyvasútunk, lehetet volna saját gyártású metrónk, most az idióta amcsik viszik ki a pénzünket a valamikori tungsramon keresztül és szar használt nyugati ipari hulladékokon kell utaznunk és szintén ipari hulladékokat kell vásárolnunk. Tisztelet a nagyon ritka kivételnek.

F E L H Á B O R Í T Ó !

Szerintem ezzel elmondtam mindent az ország és városvezetők hozzáállásáról, ami részben ma is igaz.

2011. máj. 11. 14:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 A kérdező kommentje:

tegnapelőtt 23:00

De, lenne értelme, sőt az 1-esen még több értelme lenne.

- Az 1-esen úgyis alacsonypadlós villamosok lesznek, ezért is van elvetve.

De

1. nincs pénz (állandó szlogen)

- Igen, de másra azért van. Ez mégsem olyan, mint egy új villamos közbeszerzés.

2. az nem jó ("szakértő" városvezetés)

- Azért valami csak elmozdul ez ügyben, mert máshol emelt peronok lesznek, főleg a 3-as villamos pályáján. Ezt persze nem összetévesztendő a magasperonnal, hanem olyant akarnak, ami a Nagykörúton is van.

Szóval ne nagyon várd, hogy ez megtörténjen...

- Remény mégis van rá


tegnap 00:08

Én erre azt a hivatalos magyarázatot tudom, hogy ha magas peron lenne nem tudna elmenni a hókotró...

- Ezt én is hallottam, de megoldás van rá.


tegnap 00:34

Hát nyilván új hókotróra sincs pénz...

- Nem is kell, elég, ha az egyik Csufit használják erre, vagy az egyik Tevét.


tegnap 07:34

Már egyszer volt hogy csak tw6000-resek jártak, de akkor sem volt semmi magasperon

- Igen, tudom, de akkor másabb volt a helyzet - sajnos.


D.O.81 válasza:

Szerinted értelmes volt tönkretenni a GANZ-ot, az IKARUS-t, a TUNGSRAM-ot?

- Nem egyáltalán nem, de ennek semmi köze sincs hozzá. Ezek használt villamosok, nagyjából annyi idősek, mint az ICS-nk, mégis szemmel látható a különbség.

Akkor más idők jártak, mint jelenleg, igaz a Tátrákat is a rendszerváltás előtti időkből szerezték be, csak tudnám, hogy minek. Ezeket én egyáltalán nem bírom, nem csak azért, mert külföldi, hanem az ülőhely-elrendezés is borzalmas. Ezek a villamosok nem olyan országban valóak, ahol léteznek magas termetű emberek, hanem, valahol máshova... . A GANZ villamosokról még csak annyit, hogy amikor a Combino felé hajlottak, akkor lett volna még esélyes (olvastam róla a vitát), de ma már, sajnos nem, köszönhetjük a Skodának.

A buszgyártást azért már nem kell temetni, igaz motorokat rég gyártanak minálunk, de a 90'-es Ikarus buszokba is, már külföldi motorokat tettek bele. Az Ikarus-ból nőttek ki a többi, buszgyártó is, pl. a Credo, aminek a buszaiból több Volánbusz cégnél is megtalálható, a Debreceni MJT, akik Törökországba is küldnek emeletes buszokat (az a hír járta, hogy ha a DKV várt volna egy kicsit, akkor az MJT-nek lett volna esélye, a másik meg Pécs, ahol első körben ugyan nyert, de a próbára küldött tesztbuszokat a lakosok nem díjazták, de a többi gyártóét meg igen), az Alfa busz (igaz, ugyan már nem létezik, de őszintén, nem is nagyon bánom, ha a Bp.-i félalacsonypadlós buszokra gondolok), az ARC (ami igazából márka és egy pár, saját busztársaság gyártja), a Csaba metál (jó, egy midibusszal jelent meg, ami a Miskolci próba alatt szépen leszerelt), az 'S91' (több gyártó van benne, de Bp.-en az összeszerelése a NABI-nál lenne) és igen, a NABI, akik elsősorban amerikai piacra gyártanak (és ott van kerékpártartós busz). Az, hogy Volvo-t hoztak BKV-hoz, annak az a magyarázat, hogy akkoriban nem volt kellően jó, magyar busz, de már fordult a kocka.

TUNGSRAM - igen, ehhez nem fér kétség, hogy mi lett ezzel a céggel, a GE is leépítésbe kezdett, pedig ő vett át, egy pár helyet tőle. Azért valami termelés csak van ott, de az sem olyan, mint rég.

"Voltak világhírű buszaink, voltak villamosaink, kis- és nagyvasútunk, lehetet volna saját gyártású metrónk, most az idióta amcsik viszik ki a pénzünket a valamikori tungsramon keresztül és szar használt nyugati ipari hulladékokon kell utaznunk és szintén ipari hulladékokat kell vásárolnunk. Tisztelet a nagyon ritka kivételnek.

F E L H Á B O R Í T Ó !

Szerintem ezzel elmondtam mindent az ország és városvezetők hozzáállásáról, ami részben ma is igaz."

Buszokkal kapcsán, mint írtam, van esély a hazaira, villamosra már nincsen, de ha új villamosok lesznek, akkor sincs rá esély, mert annyi darabra úgysem indítsák újra a gyártást. A GANZ meg nem csak M.o.-n belüli piacot célozta meg, hanem a külföldit (igen, még Új-Zélandot is). Erre sajnos már nincs esély.

2011. máj. 12. 08:43
 7/8 anonim ***** válasza:

Csak TW6000-esek fognak járni rajta? Mikortól? Hova teszik az ICS-ket?


Egyébként meg nem lenne nagy értelme kiépíteni a magasperont, hiszen ezek a villamosok is 40 évesek. Még futnak 10 évet, hiába korszerűbb, meg német stb. 50 éves koráig fut egy jármű kb. (Mo-n, lásd: UV). 10 év múlva beszerezhető egy teljesen új, alacsonypadlós villamos erre a vonalra (is). Akkor meg minek a magasperon erre a 10 évre? Felesleges pénzkidobás lenne.

2011. jún. 9. 21:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
utolsó: ics -k ott megmaradnak cserének, ha netán egy tw6000 bedöglene
2013. ápr. 8. 20:58
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!