Miért állt le az első ajtós felszállás kiterjesztése más járatokra a Bkv-nál?
"Jajj ugyanmár hol van még ilyen elsőajtós felszállás? Ja, hát persze. Csak annyi esze van az egész DKV vezetőségnek, hogy csoda, hogy nem forognak. Ilyen hülyeségeket találnak ki, minthogy hétvégéken troli helyett inkább buszt járatnak. Na az ilyenek erőltetik az elsőajtózást is. Marhák."
A DKV az egy külön fejezet. Addig volt jó a cég, amíg nem tartoztak hozzá a gumikerekes járművek...
9es válaszadó...
Egyértelmű,hogy ez egy sokkal okosabb megoldás lenne.
De ha ilyet szeretnének beszerelni a buszokba,az a készülék többe kerülne,mint maga az egész busz.Új buszokat kellene venni,na de miből.És még ha vennének is új buszokat,ezekre az utakra?Nézd meg a 8-10 éves Volvókat,többször lerobbannak,mint a régi Ikarusok,mert a karbantartás olyan,amilyen,és szétrázzák az utak a buszokat.
Kellene építeni normális,minőségi,tartós utakat,új buszokat venni,ami nem terheli annyira a környezetet,azokat rendesen karban kéne tartani,és takarítani,és utána beszerelni az általad említett rendszert.Ha mindezt megcsinálnák,nemhogy hazánk,de még Ausztria is belerokkanna,annyi pénz.
Ezért van itt ez a megoldás!
Arról meg már nem is beszélek,hogyha mindenki rendesen kifizetné a jegy-bérlet árát,az éves bérleted se kerülne 100 rugóba.
De érdekes, hogy egyik elsőajtósnál sincs késés, nemhogy 40-45 perc helyett 1,5 óra legyen...
Kicsit rosszul jósolta az egyik válaszoló:)))
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!