Miért nem megy ki a BKV busz Telkin át Budajenőig?
Mert nem éri meg, lehetne a válasz, de ezek a települések megtehetnék hogy hozzájáruljanak a BKV ebből fakadó plusszköltségeihez. Törökbálinton pl. ezt megteszik.
Esteleg Pátyon kersztül is jöhetne.
Szerintem ez jelentősen javítaná az említett települések vonzerejét és az ingatlanok értékét.
Ráadásul ez sincs messzebb, mint Nagykovácsi v Solymár ahova kimegy a kékbusz, Pécel pedig sokkal messzebb van mégis kijár a kékbusz.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Azért mert a BKV-ban a B az budapestit jelent. Így elsősorban Budapest kiszolgálása a feladata.
Törökbálint és Budaörs nem jó példa, mert ők konkrétan nem hozzájárulnak a költségekhez, hanem majdnem 100%-ban kifizetik a buszok közlekedtetését, bizonyos feltételekkel. Azért is jár pl. Budaörsre 5 percenként busz a frekventált időszakban.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Csúcsforgalomban Zsámbéktól Perbálig megtelik a busz, Telkiben sokszor már alig lehet felszállni.
A Budapest bérlet pedig csak a közig határig érvényes, így az utasok nem sokat spórolnak.
Az tényleg jó lenne ha a 22-est kivinnék Pátyig,
a 222 vagy a 22E pedig Telki és Budajenőig.
,,,vagy a kettőt összekötve a gumiúton fel.
Dehát nyxilván nincs rá pénz:(
OFF: Egyébként a Pátyi autópályalehajtó is fontos lenne!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Igen kedves kérdező, ott is fizet az önkormányzat a BKV-nak a járatokért.
Nem hit és nem "ugyanmár!" kérdése, a BKV-nak illetve a megrendelő Budapest Főváros Önkormányzatának nem közszolgáltatás Gyál, Törökbálint, Budaörs, stb ellátása, így ezek a települések komoly pénzt fizetnek a kijáró buszokért.
Ezért is volt az, hogy a sztrájk idején alig-alig volt közlekedés, de ezekre a településekre gond nélkül ki lehetett jutni BKV-val mert mivel szerződéses járatok, így a BKV-nak biztosítania kellett a közlekedést. Ha nem tette volna hatalmas kötbért kellett volna fizetnie.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Lehet hogy ki tudná fizetni, csak a bKV nem vállalja. A BKV az utóbbi időkben nagyon híres arról hogy kevés busza van. Egy ilyen plusz kijáróshoz meg sok plusz busz kellene...
Vagy a BKV kér olyan magas árat amit a település nem hajlandó megfizetni.
Inkább az utóbbira tippelek.
A ki tudná fizetni, de nem vállalja azt jelenti, hogy nem tudja kifizetni (azaz nem eleget:)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!