Miért tették át a Déli Pályaudvarra a Pécsre, Dombóvárra közlekedő vonatokat a Keletiből? Egyáltalán kinek jó ez?
Én három évig úgy jártam Kaposvárra, hogy leszálltam a Keletiben és felszálltam a Keletiben. Na most ez nagyon sok cuccal, télen, nem túl kellemes, mármint a Keletiből rohanni a Délibe, hogy elérjem a csatlakozást.
Például a Misina Ic mindig a 11-es vagy 12-es vágányról indult (Keleti). És asszem, volt olyan vonat, ami Miskolcról ment Pécsre, tehát Miskolcon felszállt rá az ember, Pécsett meg leszállt.
"hiszen Pécs délen van, nem?"
Amúgy, ja, ez igaz. Bár akkor Debrecenbe miért a Nyugatiból mennek a vonatok?
Ahoj!
A Keleti pályaudvarnak nincs befogadóképessége ilyen méretű vonatforgalomhoz, ezért megpróbálgatnak onnan minden lehetséges vonatot kipakolni. Ennek lett áldozata a fenti példa is. Természetesen kényelmetlen, kellemetlen és nem biztos, hogy megvan a csatlakozás Keletiből a Délibe (csak robbanjon le a metró...)
Ennek ellenére nem valószínű, hogy ezek az állapotok változni fognak, mivel a Keletibe még kevesebb vonatot akarnak járatni. Az utasnak nem jó, a MÁV adott magának némi esélyt, hogy legalább szinten tarthassa a Keletit.
Remélhetőleg egyszer eljutunk oda, hogy minden IC és nemzetközi vonat egy pályaudvarról tud majd indulni (a'la Wien Westbahnhof/Bratislava hl.n./Praha hl.n. és még sorolhatnám)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!