Egyetértetek azzal, hogy a budapesti 4-es villamos a jelenlegi formájában nagyjából értelmetlen?
Figyelt kérdés
Mindössze egy megálló a különbség a 6-os villamos végállomásához képest, azon kívül ugyanazon a vonalon halad. Sokkal több értelme lenne akkor már inkább a Karolina útig, de minimum a Kosztolányi Dezső térig meghosszabbítani a Bocskai úton keresztül.tegnap 11:14
A kérdező szavazást indított:
Igen.
Nem.
11 szavazat
2/9 anonim válasza:
Szerintem is az, jelenlegi formájában több bajt okoz, mint amennyit használ (külön-külön végállomási csomópontok egymástól 400 méterre, félreértések, stb.). A Fehérvári út utolsó szakaszának már egyirányúnak kéne lennie, Újbuda-Kp. felől plusz egy villamospálya és mellé behajtani tilos kivéve egészségügy vagy áruszállítás.
3/9 anonim válasza:
2 megálló.
Nem értek egyet.
Így meg kéne szüntetni a fasort a Bocskai út közepén, át kéne vezetni a 4-est a Fehérvári úti villamosokon és a Bartók Béla úton.
Ráadásul nem lenne akkora utasforgalom, ami indokolná a Combinókat.
4/9 anonim válasza:
5/9 anonim válasza:
Szerintem nem felesleges, és nem véletlenül van két csomópont egymáshoz közel, áll meg a 4-es metró is mindkét helyen. Bocs, én biztos nem akarnék a Móriczon leszállni, ha az Újbuda-központnál fel-le szálló utasokat is oda kényszerítve meg sem lehet mozdulni a téren.
6/9 anonim válasza:
Vagy fordítva azzal értenék egyet, hogy a 6-os felesleges és a 4-esnek kéne 24 órában járnia. De különben egyetértek azzal, hogy meg lehetne hosszabbítani a 4-est és jelenlegi formában tényleg nincs értelme a kettőnek együtt. A két újbudai végállomásról át lehet sétálni a másikhoz. Csak úgy lenne értelme, ha nem ennyi lenne a különbség és az egyik tovább haladna.
7/9 anonim válasza:
#5 Kialakítás kérdése. A Nyugati vagy a Blaha egymagában nagyobb forgalmat bonyolít, mint a Móricz és Újbuda-központ együttvéve.
8/9 anonim válasza:
Amikor még nem volt ?4 metró és a Móricz Zsigmond körtéri végállomás a régi formájában volt, akkor felmerült, hogy a 4-es villamos Fehérvári úti piac előtti végállomása után a villamos befordulna a Fehérvári útra a körtér felé és ott a 6-os vonalán indulna vissza a Karinthy Frigyes úton. Ekkor nem kellene külön 4-es és 6-os.
9/9 anonim válasza:
30 éve jártam egyetemre Bp-en, de már akkor sem értettem, miért nem húzzák ki a síneket a Kosztolányi térig. Akkor még 4-es metró sem volt, tehát elemi igény lett volna, hogy a Bartók Béla úton közlekedő buszokra/villamosokra, a Kosztolányi térről kifelé menő buszokra való átszállás biztosított legyen, valamint a Kosztolányi tér mögött volt sárga buszoknak (Volánbusz) is végállomása, arra is milyen jó lett volna az átszállás megoldása.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!