Miért nem kötik össze Budapesten a 110/112 vonalcsaládot a 124/125 vonalcsaláddal, ha hasonló helyen van a végállomásuk és hasonló a járatsűrűségük is, és így javulna a pesti oldal belvárosi összeköttetése is?
Figyelt kérdés
ma 13:55
1/5 anonim válasza:
Túl hosszú lenne a menetideje, aki feltétlenül a belvárosba akar menni annak gyorsabb a Bosnyákon átszállnia valamelyik E buszra a 7-es vonalán. Meg szerintem a sofőrök sem szeretnek több mint egy órát ülni ennyire gyakran megálló buszokon.
2/5 A kérdező kommentje:
#1: Dél-Koreában simán megy egy mindenhol megálló városi busz 3-4 órát Szöul és Puszan utcáin.
ma 16:35
3/5 anonim válasza:
Oké, de Szöul népessége magasabb mint egész Magyarországé és napi 12 órát dolgoznak.
4/5 A kérdező kommentje:
#3: A magyar távolsági járatokon mennyit dolgozik egy huzamban egy sofőr?
ma 17:22
5/5 anonim válasza:
#4
Nem érdemes összehasonlítani egy 95%-ban országúton való vezetést a 100%-ban városival. Egy távolsági busz sofőrje 5-10 (vagy néhol 25-50) kilométerenként megáll, elad néhány jegyet és megy tovább az országúton / gyorsforgalmi úton. Ezzel szemben egy városi busz sofőrje megáll 500-1000 méterenként, és sokat áll a dugóban. Éjszaka is csak azért működik egy-egy 100 perc menetidejű vonal, mert nem jellemzőek a torlódások, és nem lesz belőle 150.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!