Hol lehetne még a klasszikus Nyíregyházi Kör-IC-hez hasonló Kör-IC-t indítani Magyarországon?
Figyelt kérdés
szept. 24. 21:04
1/6 anonim válasza:
Budapest - Dombóvár - Kaposvár - Gyékényes - Nagykanizsa - Székesfehérvár - Budapest
2/6 anonim válasza:
Értelmeset nagyon sehol. A kör-IC-nek a lényege a Miskolc-Nyíregyháza-Debrecen kapcsolat, máshol ilyen nincs. Talán a 150-es és a 140-es vonal szabadkai összeköttetése érdekes lehet (talán üzemi szempontból), de a kétszeri határátlépés eléggé kiheréli a dolgot.
3/6 anonim válasza:
Ahogy előttem is elhangzott, leginkább sehol. A kör IC pont azért jó, mert egyrészt három nagyváros között kiszámítható kapcsolatot teremt, másrészt pedig a vonal középpontja egy nagyváros - Nyíregyháza személyében.
Ilyen adottságokkal máshol nem igazán lehetne indítani járatot, olyan meg főleg nincs, hogy végig villamosított pályán, irányváltás nélkül lehessen ily módon közlekedtetni vonatot. Persze sok helyre rá lehetne húzni, elvégre a pálya adott, de nem igazán volna különösebb előnye.
De ha nagyon muszáj mondani valamit, akkor #1-hez hasonlóan én is a 40a / 40 - 41 - 30 / 30a útvonalat mondanám.
4/6 anonim válasza:
Jó lenne egy Nyíregyháza - Mátészalka - Vásárosnamény - Záhony kör IC.
6/6 anonim válasza:
Bp.-Győr-Veszprém-Székesfehérvár-Bp.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!