A vonatok inkább a pálya állapota vagy a járművek korossága miatt késnek Magyarországon?
A járművek kora megfelelő karbantartás esetén nem számít.
Egy 50 éves jármű is lehet kiváló állapotban. Ahogy sok V43-as ma is 120-al továbbítja a vonatok minden gond nélkül. Valójában szinte csak a főkeret (alváz) az ami végig ugyanaz a többi alkatrész folyamatosan cserélődik, felújítják.
Vagyis jelenleg magyarországon inkább a pályahálózat állapota az ami miatt keletkezik a sok késés. Hiába áll rendelkezésre olyan mozdony és szerelény ami 120kmh-ra van vizsgáztatva, ha rengete 40-60 kmh-s lassan bejárandó pályaszakasz van.
"a menetrendet fizikailag lehetetlen betartani. A pálya állapota egyre romlik, mivel még állagmegóvó karbantartás sincs"
Saját magadnak mondasz ellent nagyokos.
Nem a menetrendet kell a pályához igazítani, hanem a pályát kellene megcsinálni hogy lehessen tartani a menetrendet!
Ha meghúznák a menetidőket hogy be lehessen tartani, akkor meg amiatt kajabálnál... :D
A rossz pálya a legrosszabb! Tönkreteszi a járművek futóművét, rengeteg felesleges energiafelhasználással jár, stb. A pályát kell megcsinálni rendesen!
Az nem úgy van hogy csak ide-oda húzogatjuk a menetrendet... sok más vonathoz is hozzá kellene nyúlni.
Ráadásul mi van ha a pályamester kimegy és kitűz még két lassújelet? Hm? Akkor megint menetrendmódosítás? :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!