Mire van az átkötő alagút a 2-es és 3-as metró vonalán?
Figyelt kérdés
Pont most láttam egy videót arról ahogyan a kettes vonalról átmegy a hármasra a metró, de önmagában ez miféle funkciót szolgál?dec. 10. 02:29
1/3 anonim válasza:
Járművek és anyagok mozgatása egyik vonalról a másikra.
2/3 anonim válasza:
Sokáig az M2 és M3 metróvonalakon azonos típusú metrókocsik közlekedtek, így célszerű volt, hogy a két vonal között át lehet csoportosítani a kocsikat, ha szükséges.
Valamint amikor a 3-as metró első szakasza 1976-ban megnyílt a Deák-tér - Nagyvárad tér szakaszon, akkor ezen a szakaszon sem kocsiszín, sem az összekötő vágányon kívül más vágánykapcsolat nem volt még más vasúti pályával. A vonatokat valahogy el kellett juttatni a 3-as metró vonalára, valamint ebben az időben a 3-as metrót is a 2-es metróvonal Örs Vezér tere végállomásnál levő kocsiszínből szolgálták ki.
Amikor a 3-as metró Nagyvárad tér - Kőbánya-Kispest szakasza megnyílt 1980-ban, akkor lett a vonalnak saját kocsiszínje és vágánykapcsolata a MÁV pályával Kőbánya-Kispestnél.
3/3 A kérdező kommentje:
2-es Köszi a választ :D
dec. 10. 12:23
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!