Ha kitolnánk Lázár Jánossal, akkor megoldódnának a MÁV problémái?
Figyelt kérdés
A felső vezetés is gondolom tudja, hogy kellenének mozdonyok és sok helyen felújítás és lépnének is, de még feljebbről nem engednek meg sok mindent és ezért nem lépnek. Mi lenne ha utasítás ellenére egy megfelelő jogosultságú dolgozó engedély nélkül megrendelne 200 Vectront :D és ki is fizetné a MÁV bankszámlájáról és elintézné, hogy a Siemens az éj leple alatt odacsempéssze a Keletibe (Úgy is vissza lett mondva egy nagyobb adag belőle) :) Mi lenne? Lehet kirúgnák a túlbuzgó irodistát és ünnepelné az egész ország hősként, de vissza már nem lehetne csinálni, jobb híján üzembehelyezik és modernizálnák a járműparkot ezzel, ha már így alakult, vissza nem lehetne küldeni, mert a pénz nem jár vissza. Ugyanezt meglehetne pályafelújításokkal is, hogy ha bármi miatt lezárják egy időre, a pályamunkások összebeszélnének és fognák a sineket kicserélnék + az összes talpfát (akkor is ha csak arra kapnak utasítást, hogy cseréljék ki minden 4.-et), 160 km/h-ra alkalmas biztosítóberendezést bekötni stb. Akár hasonlót más állami ágazaton is véghez lehetne vinni (oktatás, egészségügy).nov. 13. 21:33
2/11 Telelő Teve válasza:
Úgy érted, hogy a vasutasok kitolnak Lázár Jánossal azzal, hogy elkezdenek dolgozni a naplopás helyett? Hát, egy próbát megér, de szerintem nem tartana sokáig.
3/11 anonim válasza:
Úgy szokott az lenni a "vektrongyárban" hogy mindenfelé szanaszét a sok mozdony, aztán jönnek a kitolók és vesznek belőle kéccázat. Aztán csak úgy jönnek vele árkon bokron keresztül be a keletibe. Aztán mindenki fog a hóna alatt egy-egy betonaljat, aztán cserélik is kifele. Reggel meg Lázár megy az első sülysápival befelé a keletibe, meglátja a vektront, egyből megörül, aszongya hööö...azannyát hogy megy ez a vasút má kora reggel, oszt még csak most indulok munkába 😅
4/11 anonim válasza:
Ez még álomnak is durva.
A 200 Vectron alkotta mozdonyvonat 3,8 km hosszú lenne. Ekkorát nem is lehet közlekedtetni.
5/11 anonim válasza:
A technikai részletek szintjéig le sem menve, ez szimplán nem úgy működik, mint a Temu, hogy valaki rányom a "Megrendelem" gombra, aztán pár nap múlva ottterem a semmiből a mozdony.
Egyébként Lázár egy bohóc/báb/kirakatfigura. Az, hogy éppen az ő neve alatt fut a pénzszivattyú még nem jelent semmit.
6/11 A kérdező kommentje:
#4 Nem muszáj egy szerelvénybe sorozni, lehet több mozdonyvonat is 😉
nov. 14. 08:17
7/11 anonim válasza:
"megfelelő jogosultságú dolgozó engedély nélkül megrendelne 200 Vectront :D és ki is fizetné a MÁV bankszámlájáról" - Gondolod, hogy ez így működik? Nincs ilyen jogosultságú ember a MÁV-nál, minden megrendeléshez kormányzati jóváhagyás szükséges, és nagyobb fizetést is csak a kormány hagyhat jóvá, nem úgy működik mint a te bankszámlád, hogy belépsz a netbankba és elutalod a pénzt.
8/11 anonim válasza:
„ki is fizetné a MÁV bankszámlájáról”
Szerinted a MÁV bankszámláján van annyi pénz, ami erre elég lenne?
9/11 A kérdező kommentje:
Van, de ha nincs, akkor Lázár számláján biztos van annyi 😉
nov. 14. 20:43
10/11 anonim válasza:
Szerintem senki nem adott engedélyt a gombnyomogatóknak, hogy lopjanak, mégis megteszik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!