Nem lenne jó ötlet, hogy csökkenő HÉV állományt
Uzsgyikkal és Desirokkal poótolnánk?
Figyelt kérdés
Olvastam itt olyan ötletet, hogy Szili kapjon olyan áramátalakítót, hogy kompatibilis legyen a HÉV 1100 voltjával, vangy éppen villamost alakítsunk át 1100 voltosra. Ezek vagy kivitelezéshetetlenek, vagy drága (hosszútávon úgy is új szerelvények beszerzése a cél, ami nem 2 nap) Ha a meglévők mellé dízel motorvonatokat teszünk (kb annyit ahány hévet félre akarnak állítani), akkor nem kellene ritkítani. Ha jól tudom, valamikor a közelmúltban volt kísérlet Desirokkal a H6-oson, mi az oka, hogy nem vált be (végül is dízel, így a felső vezeték neki nem számít), legfeljebb a vonatbefolyásoló berendezést és a biztosító berendezést kellhet összehangolni, ami szerintem nem megugorhatatlan dolog. Tudom, sok Uzsgyi áll műszaki problémák miatt, de egy kis átszervezéssel meglehetne oldani, hogy ahol most olyan alacsony kihasználtsággal megy, hogy Bzmoton is elférnek, onnan hoznák át.
okt. 13. 00:45
1/9 anonim válasza:
Add be újításnak a Janinak, felvesz államtitkárnak.
okt. 13. 01:21
Hasznos számodra ez a válasz?
2/9 anonim válasza:
Az lenne jó ötlet,ha végre valaki,vagy valamilyen párt elkezdené rendbe tenni ezt az Országot minden tekintetben.
Az ötleteid szerint az pedig csak egy hatalmas gányolás lenne azokkal a szintén ezer éves hulladék trágyadombok átalakításával,amiknek már rég a szeméttelepen lenne a helyük.
okt. 13. 09:01
Hasznos számodra ez a válasz?
3/9 anonim válasza:
Miért is lenne jó? Egyik hulladék helyett a másik?
Lenne egyáltalán elég működőképes darab erre a feladatra?
okt. 13. 09:22
Hasznos számodra ez a válasz?
4/9 anonim válasza:
A Desirok nem kísérleti jelleggel voltak ott, hanem csak pótlásnak. A H6-os vonalról pótoltak másik vonalra szerelvényeke amíg az ottaniakat megpróbálták üzemképessé varázsolni.
okt. 13. 11:10
Hasznos számodra ez a válasz?
5/9 anonim válasza:
Desirók voltak a H6-oson, majd később a H9-esen is, ahogy #4 írja, pótlásként voltak.
Jelenleg a MÁV-Startnak sincs elég dízel motorvonata, Desiróból, Uzsgyiból és Bz-ből is hiány van. "kis átszervezéssel meglehetne oldani, hogy ahol most olyan alacsony kihasználtsággal megy, hogy Bzmoton is elférnek, onnan hoznák át." - Az a Bzmot akkor onnan hiányozna. Egyes vonalakon rendszeresen busszal pótolnak egyes vonatokat, mert nincs elég Bz.
okt. 13. 19:42
Hasznos számodra ez a válasz?
6/9 anonim válasza:
Nem, mert a "normál" vasútvonalakon is hiány van járművekből. (Viszont ott a HÉV-ekkel ellentétben nem magukból a járművekből van kevés, hanem emberből, aki üzemképessé tenné őket.)
okt. 14. 07:58
Hasznos számodra ez a válasz?
7/9 anonim válasza:
A Batthyány téri alagútba nem mehetnének be.
okt. 14. 11:18
Hasznos számodra ez a válasz?
8/9 A kérdező kommentje:
Hát mondjuk tény és való, hogy Uzsgikból egyre több a problémás, de azért van egy pár, nehéz ügy, de 2-3 is segítene a helyzeten, annyi országos szinten még nem megoldhatatlan, ahonnan elvisssük oda nemcsak bz lehetne alternatíva, ott a Csörgős inga is és ezt is csak addig amíg állnak a félreállított hévek, ha sikerül megoldani a félreállított hévek hibáit (vagy sikerül venni vagy bérelni egyet) akkor mehet vissza az Uzsgyi az eredeti vonalára. Mindig jobb lenne, mint ritkítani az amúgy is forgalmas vonalon. A Szentenreinél nem is mondtak ritkítást + hévek a vonalak között átcsoportosíthatók, így nem a H5-re menne az Uzgyi. Főleg, hogy gyakorlatban is volt már próbálva.
okt. 14. 11:41
9/9 BeefEater válasza:
Nincs szerelvény. Ezt lassan írom, hogy a politikai pályára készülők is el tudják olvasni :D
Desiroból és Uzsgyiból sincs elég bevethető. Ha az egyik helyről, ahol nincs elég átvezényled őket oda, ahol szintén nincs elég, azzal semmit nem oldottál meg, csak most máshol lesz még szarabb. Ráadásul a vonatbefolyásoló rendszerek módosítása sem két perc.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!