Miért a Ferihegyre vezető utat újítják fel 4-5 év alatta kötött pályás csatlakozás helyett? Melyik lenne jobb megoldás?
Figyelt kérdés
"A kormányhivatalok oldalán megjelent dokumentum szerint a szakasz jelenleg nemcsak balesetveszélyes, hanem kedvezőtlenül hat az ország megítélésére is."szept. 23. 18:31
A kérdező szavazást indított:
Ez a tökéletes megoldás.
Egy új metróvonal, ami a Déli pályaudvartól indul, érinti a Nyugatit és/vagy a Keletit.
MÁV vonal a reptér alá bekötése. (pl. Pécel, Ecser, Ferihegy megállókat összekötve)
Egyéb!
14 szavazat
1/4 anonim válasza:
Igazából mindkettő kéne. Egy reptér megközelíthető kell, hogy legyen mind közúton mind tömegközlekedéssel.
A vasút lenne a legegyszerűbb. Akár egy kiágazással Ferihegy és Üllő állomások között részben föld alatt. Ennek az előnye, hogy így Szolnok, Szeged ill Debrecen is kaphatna közvetlen reptéri kapcsolatot.
Ha metró, akkor a 3-ast lehetne meghosszabbítani.
2/4 anonim válasza:
Nem tudom, de annak már rég kellett volna egy felújítás.
Én 5-6 éve jártam arra utoljára kocsival és majdnem ekharaptam a nyelvem, olyan szar az az út.
3/4 anonim válasza:
Tényleg elég pusztulat állapotban van, de a vasúti kapcsolat fejlesztése is fontos lenne (Kőbánya-Kispest és Monor között).
4/4 anonim válasza:
Miért zárja ki egymást a kettő?
Mindkettő fontos lenne!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!