Mi folyik a MÁV-nál? Hónapok óta rendszeresek a vonatgázolásos balesetek, ha meleg van ha hideg, ha esik, ha fúj, mindenhol vonatlerobbanások, kisiklások, balesetek. Ez még mindig csak a véletlen és az egyszerű gondatlanság?
Figyelt kérdés
szept. 16. 20:47
1/8 anonim válasza:
Hát mondjuk a gázolásokról nem éppen a MÁV tehet, sokkal inkább a sok öngyilkos, meg a bedugott fülű vakegér...
A lerobbanás meg a siklás az már jogosabb kérdés!
2/8 anonim válasza:
Legalább a gázolásokat ne fogd már szerencsétlen vasútra ember! Arról nem tehet a vasút hogy bamba f4szok kódorognak az utcán, meg öngyilkosok...
3/8 anonim válasza:
A mávnak semmi köze a gázolásokhoz...
4/8 anonim válasza:
Gázolás, az egy más téma, az nem a MÁV hibája.
A kisiklások, lerobbanások, vagy járat kimaradások felső vezeték szakadás, vagy biztosítóberendezés hibája stb... stb... az már a társaság hibája, pontosabban a vezetésé. Már nagyon nagyon régóta fel kellett volna újítani minden fő vonalat normálisan. Persze vannak amiket már megtettek de azok sem lettek jók, tele hibákkal, és sorolhatnám.
5/8 anonim válasza:
Régen se volt kevesebb, csak az agymosó média tolja ezerrel. Az elmúlt 20 évben (2003-2023) átlagosan évente 83 embert halt meg vasúti balesetben
6/8 anonim válasza:
Történik egy dolog, felerősítik a történetét. Ennyi. Részben, mert Lézert is szívatják most.
7/8 anonim válasza:
Nincs új a nap alatt, ez eddig is így volt. Az útátjárós balesetek száma lehet, h nőtt. Több a jármű, nagyobb a baleseti kockázat, de biztos van erről statja a MÁV-nak, rendőrségnek. Ez amúgy önmagában több 100 milliós tétel évente, pláne ha szétmegy a biztber az átjáróban. Egyébként Pest megyében van a legtöbb átjárós baleset. Sok mindenért okolható a cég is, de ugyanannyira, ha nem jobban, saras az ÉKM, Lézerjanival az élen.
8/8 BeefEater válasza:
A MÁV-val pont ugyan az történik, mint ami az autóddal történne, ha nem tartanád rendesen karban. Nem cserélsz olajat, nem cseréled le a kopott gumit, fékpofát, stb. Egy darabig még elközlekedsz vele, aztán egy idő után meg már nem. Úgy tűnik a MÁV-nál most kezd el lejárni ez az idő és az elmúlt 10 évben elhanyagolt karbantartás hatásai mindenki számára nyilvánvalóvá válnak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!