Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » A Yettel Wallettel már nem...

A Yettel Wallettel már nem lehet távolsági buszjegyet venni?

Figyelt kérdés

Csak helyijárat jegyet látok.

Eddig volt 10, 15, 20, 25…120… km-es jegy is.


szept. 2. 00:36
 1/8 anonim ***** válasza:
77%
Volt valami átállás, így pár ilyen fizetős lehetőség ugrott. Európa. 2024. Magyarország. :(
szept. 2. 00:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:

[link]


Ott ír valamit a zölddel kiemelt részben 😐


És a Mobiljegy nevű appal sem tudok távolsági jegyet venni 🤯

szept. 2. 01:12
 3/8 anonim ***** válasza:
100%

Átköltözött a MÁV appba, ahol már viszonylat alapon tudsz jegyet venni, nem kell neked keresgélni a megfelelő távolságot. A Nemzeti Mobilfizetés egy kutyafuttában létrehozott rendszer a covid miatt, tele kiskapukkal, meg nyilván felszámított jutalékokkal (szerintem nem véletlenül drágább Szegeden a mobiljegy, mint a papíralapú). Úgyhogy szerintem idővel a helyijáratos jegyek is át fognak költözni házon belülre, a mobiljegyben pedig csak a nem Volánbusz által kiszolgált városok maradnak.

Meg egyébként a helyközi közlekedésen jobb ez így, mert megadod hogy honnan hova és jön a megfelelő jegy.

szept. 2. 09:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:

3-as köszi, megvan.


A Yettel Walletben pillanatok alatt megvolt a jegy, de itt küzdelmes eljutni a vásárlásig.

Ráadásul csak bankkártyával lehet fizetni, ami nekem nincs.

szept. 2. 09:42
 5/8 anonim ***** válasza:
Milyen kiskapuk voltak a Mobiljegyben? Lehet volt vele gond, de én szerettem, mert lehetett vonalkódot olvasni a távolsági busz oldalán vele, illetve tudtam venni budapesti jegyet is egy alkalmazásban. A MÁV-os app sokkal lassabban tölt be, a busz elején lévő leolvasó meg botrányos, amennyit szenvednek vele a bérletesek... És most már a mávos jegyet is ott kell beolvasni. Azóta inkább készpénzzel veszek jegyet a távolsági buszra, volt benne apple pay, amivel azonnal lehetett venni jegyet. Most a mávos app miatt számomra teljesen véletlenszerűnek tűnően kér a banki alkalmazás hitelesítést a vásárláshoz.
szept. 2. 18:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
100%

#5 Ha visszafele is ugyanaz a busz jött és 2 órán belül voltál, nem kellett új jegy, elég volt a kód újraolvasás funkciót használni, behozta az ábrát.

Ez BKK-s és a mai napig működik, ha a 30 és 90 perces jegyekkel még időn belül benyomod a legközelebbi metróállomást, majd nem hagyod elsötétülni a telefont, az ábra ott marad időn túl is, így ha például pár perc még kellene az átszállás miatt, benyomod és be tudsz lépni, ráadásul ha bent is ellenőrzés van (pl kifelé), a megkezdett utazás időn túl is befejezhető szabály miatt érvényes lesz a lejárt jegy, mert úgy fogja látni hogy még időben megkezdted.

szept. 2. 19:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
100%

#5: "Most a mávos app miatt számomra teljesen véletlenszerűnek tűnően kér a banki alkalmazás hitelesítést a vásárláshoz."

Ez nem az alkalmazástól függ, hanem a banktól.

szept. 2. 20:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
100%

Rendben, köszönöm!


Igen, rosszul fogalmaztam, a banktól függ, csak arra akartam utalni, hogy a mobiljegyesnél az applepay miatt legalább ilyen nem volt. Ellenben egy 500 Ft-os jegyre rendszerint kér hitelesítést, a több ezres jegyre meg nem. Ami buszokkal járok, viszonylag sűrűn járnak, épp ezért nem is tudom megmondani, hogy pontosan előre, hogy melyikre fogok felszállni. Így előre otthon nyugiban meg se lehet venni a jegyet, ellenben a QR kódosnál csak megvettem a jegyet, és beaktiváltam azon a buszon, amin akartam. A megállóba meg mikor odaérek és szállnék felfele, pont nem hiányzik, hogy még vásárlás közben lépkedjek át a másik alkalmazásba hitelesíteni, aztán meg vissza a mávosba, utána meg még a vonalkódolvasóval szüttyögni, ezen szerintem lehetne javítani még.

szept. 2. 22:08
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!