Mit gondoltok erről az írásról?
Nem hiszem el hogy középiskolás vagy!
Nagyon jó írás! Ennél jobban nem lehetne összefoglalni ami most a déli körvasút környékén történik.
A vekés idiótákat nem értem - nameg a kötekedő tömeget sem. Biztos le vannak fizetve....
A következő átkelési lehetőség a Dunán Bajánál van 160-165 km távolságban.
Az Esztergom felé menő hídon nem nagyon lehetséges a teherforgalom.
És ennyi, nincs több vasúti kapcsolat az ország két része között.
Akik nem akarják a déli körvasutat azok magyarázzák el hogy hogyan lehet megoldani a teherszállítást, vagy éppen Paksra a fűtőelemek szállítását, stb.
Megsúgom: eddigis is ott mentek az ablakuk előtt ezek a tehervonatok, csak nem tudtak róla egészen addig amig a Dorner, meg a félkegyelmű Kiss László polgármester el nem kezdte híresztelni.
Amig nem tudták addig nem zavarta a zaj őket. Éééérdekes.
#5: De tudták, és zavarta őket. Nem azzal van a baj, hogy mi megy most ott, hanem, hogy erősödik a kínai befolyás, és aki kicsit szélesebben olvas a témában az tudja, hogy ez a beruházás is része annak a koncepciónak, hogy a kínai áru nagyobb volumenben tudjon Koper, Trieszt kikötőkön keresztül vasúton áramlani először Kelet-Európába, majd onnan tovább nyugatra. Azzal, hogy a körvasút megépül a többi beruházással együtt jelentősen megnő majd a vasúti forgalom, ami a fokozott zajterhelés mellett az ingatlanok elértéktelenedését is jelenti majd. Olyan apróságokról nem is beszélve mint a zöldfelület, növényzet kiirtása és hasonlók.
Ettől függetlenül közlekedéssel (is) foglalkozóként értem és egyetértek a project létjogosultságával és belátható nagyon más, ezzel összemérhető alternatíva nincs.
A baj, hogy ez is csak a szokásos propagandán és a helyiek nettó ignorálásán keresztül lett végrehajtva, mint minden más.
6. Dolgoztam a vasútnál elég sokat. Beszélgettem öreg mozdonyvezetőkkel. Mesélték hogy ott Kelenföld és Fradi között rendszeresen úgy álltak a vonatokkal hogy felzárkóztak egymás után. Összekötötték az előttük álló tehervonat vonóhorgát madzaggal a mozdony csavarkapcsával ami ha lindult az előző vonat elszakadt és csattan egy nagyot. Erre ébredtek fel és indultak ők is. Szergejjel meg más dízelmozdonyokkal amik nagyon nem csendesek. A 70-80-90-es években ez nem zavarta az embereket? Csak most amikor a Flirt szinte hangtalanul suhan a rosszabb pályákon is? Ha új sínek lesznek tényleg nagyon csendesek lesznek a vonatok. Jóval csendesebbek mint mondjuk az 1-es villamos ami úgy csörtet át a városon mint vaddisznó a bozótoson.
Ez a vonalszakasz már 100 évvel ezelőtt is több vágányosra lett tervezve (ezért vannak olyan messze az épületek a sínektől hogy legyen hely) és már azelőtt csúcsra volt járatva hogy kína elárasztotta volna a világot a szemetével.
Baja felé nincs megfelelő átbocsájtó képessége a pályának. A V0 sehol. Valahol pedig közlekedni kell.
#8: Ennyire nem sikerült értelmezni a válaszomat, hogy ezt a hozzászólást direkt nekem kellett címezni?
#6
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!