Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Miért szüntették meg az...

Miért szüntették meg az Internetes voxpay és a simple jegyvásárlást?

Figyelt kérdés
aug. 13. 21:43
 1/5 anonim ***** válasza:
100%
Nem szűnt meg, csak a Volánbusz kilépett belőle, mert a MÁV rendszerébe lépett be helyette.
aug. 13. 22:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
100%
A volánt beolvasztották a MÁV-ba. És nem akartak párhuzamosan 2 rendszert üzemeltetni.
aug. 13. 23:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:

Értem...de a MÁV applikációban sem találok ilyen lehetőséget :( Lehet én vagyok málna?

Amúgy nem értem mi köze van a Volnánnak , hogy voxpay, simple, MÁV applikációban van a jegy megvéve?

aug. 14. 12:02
 4/5 anonim ***** válasza:
100%

A legelső kattintható dolog a főképernyőn a közlekedési eszköz, ami alapból vonat, de át tudod állítani buszra vagy hévre.

Amúgy azért jobb nekik házon belül, mert a partnerek jutalékot számolnak fel az eladások után, tehát nekik kevesebb jut, míg ha házon belül értékesítik akkor nincs jutalék. Csak hát ezt ki kellett építeni, addig jobb híján ott voltak a partnerek, de most hogy kész van már nincs rájuk szükség.

aug. 14. 12:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:

Köszönöm!

Működik!

aug. 14. 16:52

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!