Dkv-s villamoson megbüntették nőveremet, ezt kifizettük 10 napon belül, viszont küldtek levelet hogy ez nem történt meg. Fel lehet őket jelenteni? érdemes?
Sziasztok!
Mint említettem, elutaltuk az összeget a 7. napon, erről banki tranzakciós bizonyítékom van. Írtam a dkv-nak de nem válaszolnak, holnap felhívom őket. Megakartam kérdezni, hogy ilyen esetben fel lehet e őket jelenteni hogy arra köteleznek hogy újból fizessük ki (csak többet). Tudom, vehetett volna jegyet, nem nem tudok miért nem tette.
Ha tranzakciós bizonyítékod van, akkor bemész a DkV ügyfélszolgalatra és tisztázod.
Ott is emberek dolgoznak, valaki biztos úgy látta, hogy még nem teljesült a befizetés.
Olyan nincs a levél végèn, hogy amennyiben... tekintse tárgytalannak?
Ezek automatikusan kerülnek kiküldésre.
Itt egyedül te botránkoztál meg, meg okoskodtál.
És nem, nem vicceltél, csak azt hitted, hogy majd mi is egyöntetűen melléd fogunk állni, hogy "igen, jelentsd fel őket, sőt, kérj rájuk kétszeres életfogytiglanit..." Csak láttad, hogy ez a fagyi bizony visszanyalt, és most próbálod menteni a menthetőt.
A felszólítás kiküldésének is, és a befizetés könyvelésének is van egy bizonyos átfutási ideje. Elhiheted, hogy ellenőrizték, hogy befizetted-e, de a befizetés csak azután érzekezett be, vagy lett lekönyvelve, hogy a felszólítás már kiment.
De ezt hőbörgés, meg fenyegetőzés helyett pár mondattal el lehetett volna intézni a félreértést, ha felhívtad, vagy felkerested volna őket.
Nővéredet pedig tanítsd meg kérlek, hogy hogyan kell a tömegközlekedést használni!
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!