Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Budapest-Debrecen útvonalon...

Budapest-Debrecen útvonalon szokott mostanában késése lenni a vonatoknak?

Figyelt kérdés

júl. 18. 19:37
1 2
 11/15 anonim ***** válasza:
100%
Magyarországon sehol sincs pontosan közlekedő vonat!
júl. 21. 13:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/15 A kérdező kommentje:
Állítólag tegnap megjavították. Ez tényleg igaz? Ez a hőség miatt volt egyébként, vagy más oka volt? Csa azért kérdezem, hogy újra probléma lehet akár másnap, vagy most egy ideig jó lesz legalább?
júl. 22. 10:30
 13/15 anonim ***** válasza:
0%
5 Kerdezo, ne kerj bocsanatot, a 4. egy buta rosszindulatu paraszt!
júl. 25. 00:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/15 anonim ***** válasza:
58%

Kérdező te melyik alternatív valóságban létezel? A MÁV a rendszervátás után mélyrepülésbe kezdett és a fideszrémuralom alatt még a pöcegödör legaljára is süllyedt, ezt a folyamatot a Lézerjani féle őrület méginkább begyorsította. A MÁV egy nagy rakás sz@rrá változott és még csak a leghalvánabb széndék sincs meg a maffia kormányunknál arra, hogy alapszinten is rendet csináljanak a háza táján.


Ha ebben az országban élnél akkor nem kérdeznél ilyen butaságokat. Konkértan nem tudok az utóbbi 5 évben olyan utazásomról beszámolni akárhova is utaztam, hogy a MÁV ne késett volna. A Budapest-Debrecen vonalon alap szintű, hogy 10 percet késsen egy vonat, az alatti késésre csak lottó-nyeremény valószínűség van rá, de a több órás késés is bármikor benne van a pakliban. Annak ellenére, hogy ez egy fővonal irgalmatlan mennyiségű szintbeli közúti kereszteződése van amelyek számát az utóbbi többszörösen túlárazott Lőrinc féle tolvajló vonalfelújítások során alig csökkentettek, ezért szinte alig van nap, hogy ne lenne személy, autó, busz, elefántcsorda vagy akármilyen gázolás, ami miatt egyből órákra leáll a forgalom akár teljes vonalszakaszokon és egyből befigyel egy többórás várakozás nyílt pályán légkondi nélküli vagonokban 40 fokban. És akkor még nem beszéltünk a napi szintű lerobbanásokról ami a végletekig elöregedett járműpark miatt egyre gyakoribbá válik és ezt tetézi az, hogy már öreg használható jármű is egyre kevesebb maradt a MÁV-nál, konkrétan már a nosztalgia múzeális mozdonyokat is bevetik napi menetrendszerinti használatra, mert annyira nincs elég gép. Amikor már maga a MÁV is arra bíztat, hogy inkább busszal utazzon a jónép akkor mégis mire számítasz még?

júl. 25. 00:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/15 anonim ***** válasza:

"A Budapest-Debrecen vonalon alap szintű, hogy 10 percet késsen egy vonat"

Azt gondolom, hogy még késés nélkül is gáz, hogy országunk 2 legnagyobb városa között nincs 1-1,5 órás menetrendű IC a 21. században. Nemrég olvastam valahol, hogy még a gőzmozdonyos időkből maradt ránk ez a mostani menetidő, szégyen...

aug. 12. 05:25
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!