Van arról statisztika, hogy a hazai, távolsági vonatjáratok az esetek hány százalékában nem késtek a teljes útszakaszon?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Azért ez így elég provokatív és nagyon nagy sötétségre utal...
Vannak gondok a vasúton, de nem akkorák amiket gondolsz. Talán nem csak a metropolt meg a hasonló fideszes szennymédiát kéne olvasni és akkor nem lennél ennyire szűklátókörű...
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#2 A MÁV gondjai valóban nem akkorák, hanem sokkal nagyobbak. A járművek állapota katasztrofális, a többségüket azonnal le kellene cserélni. Az infrastruktúra szintén, mivel nemhogy felújítások, de még állagmegóvó karbantartás sincs. Amikor azt kamuzzák, hogy felújítás miatt van vágányzári menetrend, az általában azt jelenti a valóságban, hogy a kritikus munkaerőhiány miatt nincs ember arra, hogy minden vonatot leközlekedtessenek. Ja, igen, a munkaerőhiány is katasztrofális. Már nemhogy karbantartásra, de tűzoltásra sincs elég ember, ezért gyakori, hogy egy sima biztber- vagy vezetékhibát (ami a forgalmasabb vonalakon kb. minden másnap előfordul) a korábbi max. néhány óra helyett napokig tart kijavítani, mert egyszerűen nincs kit odaküldeni. A légkondi és a wifi is emiatt nem működik a vonatok többségén, mert nincs, aki megjavítsa. A legújabb, hogy sok vonaton már használható wc sincs, mert arra sincs ember, hogy a tartályokat kiürítsék.
Ha ez így megy tovább, az idei év végére legfeljebb 1-2 mellékvonal marad az országban mutatóba, utána pedig következik a fővonalak bezárása. Pár éven belül meg fog szűnni a vasúti személyszállítás Magyarországon.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!