A Keletiből induló vonatok miért gyorsítanak fel induláskor olyan 40km/h körülre ha rögtön mire elérik le kell lassítani a váltokörzetben?
A V fékpróba végrehajtása
A V fékpróbát az Utasítás 3.7.2. pontjában felsorolt esetekben a vonat, jármű indulását követően alkalmas helyen és időben, az első előre látható szükségszerű sebességcsökkentési hely lassan bejárandó pályarész, sebességcsökkentésre utaló jelzés előtt kell megtartani. A fékezést olyan sebességről (de legfeljebb 40 km/h-ról) és olyan fővezeték nyomás csökkentéssel kell végrehajtani, hogy a kívánt fékhatás minden kétséget kizáróan ellenőrizhető legyen.
A V fékpróbát az Utasítás 3.7.2. pontjában felsorolt esetekben bármilyen sebességről, olyan fővezeték nyomás csökkentéssel kell végrehajtani, hogy a hajtóműféket biztosan pótló súrlódásos fék működőképességéről minden kétséget kizáróan meg lehessen győződni.
Ha a mozdonyvezető a fékezés megkezdése után meggyőződött arról, hogy a vonat, jármű megfelelő módon lassul, akkor a légféket fel kell oldania.
Ha fékhatás nincs vagy az nem az elvártnak megfelelő, akkor gyorsfékezni kell. Megállás után a használhatatlan fékberendezésekre vonatkozó teendőket kell követni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!