Ha baleset, vagy hatósági intézkedésre volt szükség, arról nem tehetnek.
Ha a vonat lerobbant, pálya állapota nem volt jó, leszakadt a felsővezeték (akkor is ha fa dőlt rá), illetve Magyarországon normális körülmények között előforduló időjárási jelenség okozta (például viharos szél, rövid időn belül 30 mm-t meghaladó eső, 40 fokos kánikula, -20 fokos fagy, 3 centi hó, stb.) akkor valóban szidhatod a felmenőik, mert ezeket mind meg lehet előzni vagy fel lehet készülni rá.
"...fel lehet készülni rá."
Oké foteldiktátor! Meg lehet mutatni hogyan kell!
#7 Vonat lerobban, pálya állapota: Karban kéne tartani.
Fakidőlés: Metszeni, vágni kéne őket úgy, hogy ne zavarják a közlekedést.
Időjárás: A legtöbb, a közlekedést akadályozó időjárási jelenséget napokkal előre harsogja minden. A berendezéseket esőállóvá kell tenni (gyakori hiba hogy a biztosító berendezés elázik), a fákat ahogy mint mondtam metszeni, a síneket hőbiztossá tenni (a hidak se púposodnak melegben), ha pedig havazás várható bekészíteni a hókotrókat és ahogy elkezdődik azonnal bevetni, nem utólag kapkodni amikor már megtörtént a baj.
#7 Vonat lerobban, pálya állapota: Karban kéne tartani.
Ahhoz pénz is kéne. Meg mondjuk egy normális rendszer ahol nem folyik ki a pénz a haverok. Meg mondjuk normális vezetőség akik nem az asztalukat fogják hogy ki ne rúgják őket és egy normális kormány ahol nem azt nézik hogyan tudnának minél többet lopni.
"Időjárás: A legtöbb, a közlekedést akadályozó időjárási jelenséget napokkal előre harsogja minden"
Én még nem láttam olyan időjárás jelentést, hogy: "Nógrádban el fogja mosni az eső a vasutat"
Az extrém időjárás okozta esőzésekkel, villámárvizekkel mit lehetne szerinted kezdeni? Budapestet is rendszresen elönti az eső. Egyszerűen nem lehet akkorára mérezetni a műtárgyakat hogy akkora eső okozta árral elbírjanak. Ráadásul mostanság olyan helyeken keletkeznek ilyen árvizek, problémák ahol 150 évig egyszer sem történt ilyesmi, nem kellett rá számítani.
"A berendezéseket esőállóvá kell tenni (gyakori hiba hogy a biztosító berendezés elázik)"
Jah, van olyan. De az azért elég ritka. Ahhoz képest hogy mennyi helyen ázhat be egy berendezés elég kevés a beázás. Sok esetben a berendezések napokig, hetekig állnak vízben, mégsem döglenek be.
"a fákat ahogy mint mondtam metszeni"
A 30-35 méter magas fákat amik nem a vasút területén vannak?
"a síneket hőbiztossá tenni"
Hogyan? Sehol nem tudják azzá tenni.
"a hidak se púposodnak melegben"
De.
A sínek nem púposodnak, hanem kivetődnek oldalra. És azért ez elég ritka jelenség.
"bekészíteni a hókotrókat és ahogy elkezdődik azonnal bevetni"
Ha a porhavat befújja a váltó mozgó alkatrészei közé azzal mégis mi a f..mat tud kezdeni egy hóeke?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!