A MÁV miért váltja le a Desirokat Bzmotokra?
Azokon a vasútvonalakon, ahol eddig Desirok szolgálták ki a forgalmat ott a MÁV szép fokozatosan Bzmotokat kezd alkalmazni/rendszeresíteni.
Miért van ez? Miért tér vissza a MÁV az ősrégi technológiákhoz?
Tudsz példát mondani, meg hogy mikor?
Pár éve volt egy átcsoportosítás a dízelek között, akkor a sok helyen lévő Desirók leginkább a Dunántúlra kerültek, helyettük vagy Usgyik (pl. Lajosmizse), vagy Bz-k kerültek bevezetésre.
Egyébként sok Desiro áll valami miatt, igaz, Bz-ből sincs már elég.
Akkor ez a jelenség a hármas válaszoló által említett ok miatt lehet.
Itt azt írják, hogy 12 is áll már alkatrészhiány miatt: [link]
Közben kiderítettem hogy nem küldtek el még egy Dezsőt sem osztrákiába felújításra.
Szóval csak simán döglődnek ahogy eddig. :DD
Hamarosan itt a balatoni szezon, úgyhogy ebből k. nagy problémák lesznek.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!