Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Mi a baj a budapesti CAF...

Mi a baj a budapesti CAF villamosokkal?

Figyelt kérdés
Még régebben olvastam pár kommentet szakiktól, hogy például nagyon rossz az összeszerelési minőségük. Ezen kívül valaki tud konkrétumokat?

febr. 23. 09:47
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
90%
Ez elég gyakori manapság.
febr. 23. 10:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 anonim ***** válasza:
100%
Konkrétan, utas szempontból az a gond, kevés ajtó van, sokszor messze onnan, ahol az utasok leülnek. Kényelmetlen a leszállás. Nem igazán alkalmas arra, hogy ilyen sűrűn vannak megállók.
febr. 23. 10:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 anonim ***** válasza:
65%
Én szeretem a CAF-ot, mert automata klíma van benne, így mindig jó idő van, nem tudja a vezető kénye-kedve szerint elállítani, mint a Combinoban és a buszokon.
febr. 23. 10:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 bbenjoe ***** válasza:
84%
Én szerintem nagyszerűek a CAF villamosok. Azt kívánom, hogy bárcsak a teljes járműpark csak ilyenekből állna. Én amikor utazom rajtuk, maximálisan elégedett vagyok velük.
febr. 23. 10:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 anonim ***** válasza:
90%
Szerintem a CAF-okkal pont nincs nagy baj, ami ritkaságnak számít az 1990 után beszerzett járművek között.
febr. 23. 12:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 anonim ***** válasza:
79%
Szerintem egyetlen baj az, hogy nem minden vonalon ezek járnak.
febr. 23. 20:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 anonim ***** válasza:
90%

-kritikusan kevés és rosszul elosztott ajtó

-eggyel kevesebb forgóváz, ami keményen betesz a tengelyterhelésnek

-volt már vázrepedés is, ami tekintettel arra, hogy 2021-es (belsős) info, nem túl jó (6 évesek voltak akkoriban)

Ezeket leszámítva nincs velük problémám, az elrendezésük szerintem jobb, mint a Combinoké.

febr. 23. 20:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 anonim ***** válasza:
53%
Mondjuk ültem már olyan CAF villamoson, ami minden kanyarodáskor úgy visított, mint a disznó, amikor vágják. Ennek csak az az oka, hogy nem olajozták, vagy konstrukciós hiba?
febr. 23. 21:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/14 anonim ***** válasza:
35%
Bezzeg az iparin meg a Tátrán aztán rohadt sok ajtó van. Csak Karácsonyba akarnak egyesek ezzel is belekötni.
febr. 27. 22:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 anonim ***** válasza:
91%

#9

Azért az, hogy a 14-es vonalán a Tátra 9, a CAF pedig 4 ajtóval rendelkezik, már elég nagy különbség. De ha maradunk a két kocsis Tátránál, annak is 6 ajtaja van, ami szintén nem elhanyagolható különbség. Sőt, a csúcsidei forgalomban már az is számottevő, hogy 4 vagy 5 ajtó van, különös tekintettel arra, hogy a CAF egy hosszabb jármű, tehát egy elég hosszú részén nincsen ajtó. Ez azt is eredményezheti, hogy a nem végállomásig utazó utasok nem mennek be a jármű belsejébe, hiszen nem biztosak abban, hogy le tudnak majd szállni a a tömegen átvergődve, helyette inkább csak az ajtó közelében alakul ki zsúfoltság.

febr. 28. 06:20
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!