Konkrétan, utas szempontból az a gond, kevés ajtó van, sokszor messze onnan, ahol az utasok leülnek. Kényelmetlen a leszállás. Nem igazán alkalmas arra, hogy ilyen sűrűn vannak megállók.
febr. 23. 10:20
Hasznos számodra ez a válasz?
3/14 anonim válasza:
Én szeretem a CAF-ot, mert automata klíma van benne, így mindig jó idő van, nem tudja a vezető kénye-kedve szerint elállítani, mint a Combinoban és a buszokon.
febr. 23. 10:34
Hasznos számodra ez a válasz?
4/14 bbenjoe válasza:
Én szerintem nagyszerűek a CAF villamosok. Azt kívánom, hogy bárcsak a teljes járműpark csak ilyenekből állna. Én amikor utazom rajtuk, maximálisan elégedett vagyok velük.
febr. 23. 10:54
Hasznos számodra ez a válasz?
5/14 anonim válasza:
Szerintem a CAF-okkal pont nincs nagy baj, ami ritkaságnak számít az 1990 után beszerzett járművek között.
febr. 23. 12:28
Hasznos számodra ez a válasz?
6/14 anonim válasza:
Szerintem egyetlen baj az, hogy nem minden vonalon ezek járnak.
febr. 23. 20:05
Hasznos számodra ez a válasz?
7/14 anonim válasza:
-kritikusan kevés és rosszul elosztott ajtó
-eggyel kevesebb forgóváz, ami keményen betesz a tengelyterhelésnek
-volt már vázrepedés is, ami tekintettel arra, hogy 2021-es (belsős) info, nem túl jó (6 évesek voltak akkoriban)
Ezeket leszámítva nincs velük problémám, az elrendezésük szerintem jobb, mint a Combinoké.
febr. 23. 20:23
Hasznos számodra ez a válasz?
8/14 anonim válasza:
Mondjuk ültem már olyan CAF villamoson, ami minden kanyarodáskor úgy visított, mint a disznó, amikor vágják. Ennek csak az az oka, hogy nem olajozták, vagy konstrukciós hiba?
febr. 23. 21:03
Hasznos számodra ez a válasz?
9/14 anonim válasza:
Bezzeg az iparin meg a Tátrán aztán rohadt sok ajtó van. Csak Karácsonyba akarnak egyesek ezzel is belekötni.
febr. 27. 22:31
Hasznos számodra ez a válasz?
10/14 anonim válasza:
#9
Azért az, hogy a 14-es vonalán a Tátra 9, a CAF pedig 4 ajtóval rendelkezik, már elég nagy különbség. De ha maradunk a két kocsis Tátránál, annak is 6 ajtaja van, ami szintén nem elhanyagolható különbség. Sőt, a csúcsidei forgalomban már az is számottevő, hogy 4 vagy 5 ajtó van, különös tekintettel arra, hogy a CAF egy hosszabb jármű, tehát egy elég hosszú részén nincsen ajtó. Ez azt is eredményezheti, hogy a nem végállomásig utazó utasok nem mennek be a jármű belsejébe, hiszen nem biztosak abban, hogy le tudnak majd szállni a a tömegen átvergődve, helyette inkább csak az ajtó közelében alakul ki zsúfoltság.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!