Miért van a BKV nál annyi léhűtő bújtatott munkanélküli?
Személyesen is is merek 2 embert akik ilyen munkakörben "dolgoznak"
De az utcán is látnia rengeteg BKV üzemzavarelhárítás, karbantartás stb felíratú kisteherautót, kisbuszt itt ott parkolni ugy hogy benne űl a sok embör és ki nem szállnának mert háát esik az eső, meg amugy sincs mit csínáljanak, meg nem is értenek hozzá...
Kb a Kádár rendszerben volt ez a bujtatott munkanélküliek seregeinek alkalmazása. a BKV iszonyat pénzt elherdál azzal hogy 4 en végzik 1 ember munkáját.
Van egy általan amugy nem csípett rokonom akiről mindenki tudja hogy semmihez nem ért, iszonyat lusta ő is a BKV ban elvan minta befőtt.
Heti 1-2 napot bemegy, megvana havi 150-160 órája papíron, de ő maga is büszkén szokta mondani hogy ha szóba kerül a dolog hogy
Ő igy is jól megél! Sose értettem miért kell az adófizetők pénzén ennyi léhűtőt alkalmazni egy önkormányzati cégnél!
A tűzoltók meg csak pihengetnek, olvasgatnak naphosszat ha nincs tűz és egy macska sem ragadt a fán, ló nem esett a verembe.
Ez a gondolkodás félrevisz szerintem.
1 es
Rossza hasonlat, mert hogy tűzoltóból amugy is hiány van, ott dolgozni kell ha van munka.
Amit én leírtam az arról szól hogy egyszerüen mint a Kádár rendszerben ott tengenek a sok semmihez nem értő emberek és nem csínálnak semmit.
#2
Arra próbáltam utalni, hogy a látszat csal és vannak olyan munkakörök, amikre akkor is szükség van, ha nem szakadnak meg napjában a munkától és a hiányuk csak akkor lesz nyilvánvaló amikor szükség van a munkájukra, de nincsenek.
Én a vasútnál csinálom ezt.
Napi átlagban talán 3 órát, ha dolgozom úgy konkrétan. De a munkakörömnek rész az is, hogy várom a hiba bekövetkeztét. Ahogy a tűzoltók és mentősök is várakoznak, addig meg vakarják a töküket unalmukban. A hibaelhárítás is így működik, hogy mikor hiba van, akkor dolgozni kell, ha nincs hiba, akkor meg csak egy kis karbantartás fér bele, olyasmi, amit szükség esetén gyorsan abba lehet hagyni, ha beüt a probléma.
Ha egyszer ott a hiba, akkor ugranom kell. Akkor is, ha éjjel 2-kor, szakadó esőben vagy hófúvásban kell menni, vagy nyáron 38 fokban, mikor a kavicson 45 fok van. Ha irigyled, lehet jelentkezni, folyamatosan van felvétel.
A BKV-nál is, szóval már veheted is a kabátot:
Látom megy a terelés az érintettek részéről
A kérdésben is leírtam, az a probléma hogy 4 en végzik 1 ember munkáját.
A MÁV nál is nyilván jelen van ez, de ott azért nem annyira mert ott a fizetés is szar.
Dea BKV nál a semmitevésért kétszer annyit fizetnek mint a MÁV nál.
Ismerek olyan "felsővezeték" brigádban dolgozó színtévesztő embert aki egy csavart nem tud és nem is akar ki/be csavarni.
Vannak 6-7 en egy olyan brigádban(amiből a BKV-n belül egyszerre vagy 1 tucat ilyen brigád van "szolgálatban" ahol kb van 1 ember aki meg tudja csinálni ha van valami a többiek meg csak vannak.
Olyan mintha kihivnál egy festőt hogy fesse ki a klotyótokat de nem 1 festő jönne hanem 6.
Aki ezt nem érti azzal nem tudok mit kezdeni.
A MÁV os hozzászoló érti, csak magának sem valja be ha máshova menne dolgozni akkor ott még dolgoznia is kéne..:)
A bkv ban kb csaka semmihez nem értő semmirekellők ragadnak meg sokáig.
0 munkáért elég jó lóvét kapnak, se eszük se akaratuk ahoz hogy többre vigyék
És ezzel aza baj hogy ezen cégek az adófizetők pénzén müködnek.
Mindig baj van a BKV a MÁV finanszírozásával, miközben ilyen felesleges bujtatott munkanélküliekre megy el az a pénz amiből akár a szolgáltatás minőségét is lehetne emelni!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!