Ha lekéstem a vonatot és új jegyet kellett vennem, akkor van rá mód, hogy az előző árát visszaigényeljem?
Figyelt kérdés
A vonat adott időpontban, hely jeggyel volt érvényes, lekéstem, az online appban az volt írva, hogy lejárt a visszatérítési idő, gyorsan megvettem egy új jegyet, mert a másik fél óra múlva indult. Valahogy visszatéríthető az előző ára? (4000 Ft) Vagy kidobtam az ablakon?jan. 10. 15:07
1/22 anonim válasza:
A lejárt a visszatérítési idő melyik részét nem érted?
2/22 anonim válasza:
Valószínűleg elég lett volna csak helyjegyet venni. Ez már így bukó.
3/22 A kérdező kommentje:
Köszi a segítséget!
jan. 10. 15:21
4/22 anonim válasza:
Visszaváltani csak a vonat indulási ideje elött lehet.
5/22 A kérdező kommentje:
Akkor ha valaki lekési a vonatot, akkor így ráb@szik? 😵💫🥴
jan. 10. 15:25
7/22 anonim válasza:
#5
Ha nem Okosjegyed van a lekésett vonatra, akkor csak a helyjegyet kell újból megvásárolni.
8/22 A kérdező kommentje:
Köszi a hasznos válaszodat hatos!
jan. 10. 15:29
9/22 anonim válasza:
A menetjegy 24 óráig érvényes, így csak helyjegyet kellett volna venned arra a vonatra. Így utólag szerintem nem lehet visszatéríteni.
10/22 anonim válasza:
Esetleg nézd meg, hogy nem volt-e aznap azon a vonalon fennakadás, például járat kimaradás, jelentős késés. Ha volt, azt még bejátszhatod, hogy megpróbálod az ügyfélszolgálaton keresztül visszaváltani azzal az indokkal, hogy az állomáson értesültél a fennakadásról és emiatt lemondtál az utazásról.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!