Lehet panaszt tenni ha menetrendváltozás miatt állandoan késnek a járatok es nem is kicsit, vagy el se olvasnák?
Úgy változtatták a járatokat hogy reggelente és 16 körül ritkították a járatokat, mikor így is a legnagyobb nyomorgás volt a buszokon mert rengetegen vannak ilyenkor.
És eddig mindig késnek is. Reggel nem érek be meloba a korábbi járattal se idöben a késése miatt es du a gyerekemért se érek oda mert melo utan nincs busz csak 20 perc mulva. És akkor is alig birok felszállni mert dugig van!
Most ugy neztem a sofőrre felszálláskor mintha meg tudnám ölni a késés miatt.
Vagy hiába tennék panaszt ugy is félresöprik mert ők a hatalom én meg a kisember?
Ez NEM hatalom meg kisember kérdése, hanem nekik a felmérésekböl az jön le, hogy ilyen menetrend mellett van optimálisan kihasználva a jármü, fele utasszámmal ráfizetéses az üzemeltetés.
A késések más téma, azért tehetsz panaszt, de nem biztos, hogy segít, mert sok esetben a közlekedési helyzet miatt nem lehet tartani a menetrendet. A soför meg egyáltalán nem tehet erröl, varázsolódni nem tud, a megengedettnél gyorsabban nem mehet, mert elveszik a jogsiját és akkor miböl él.
Az meg megint nem az ö problémájuk, hogy a gyerekedért akkor tudsz menni, amikor és nem az ö menetrendjükhöz megfelelöen. A 20 perc meg azért nem olyan sok idö, ennyit mindenhol kell várni.
De gondolj bele, ha minden utas egyéni kivánságait figyelembe akarnák venni, akkor legalább 10 percenként kellene indítani egy járatot, ami egyértelmüen hülyeség és nagy ráfizetés lenne.
A másik megoldás, hogy veszel egy autót és azzal jársz, akkor nincs gond sem a menetrenddel, sem a késésekkel.
Ez nem egyéni kívánság hogy ne duplázzák már meg a tömegnyomort!
Az iskolai késéssel meg ott tartok hogy az én gyerekem az utolsó akit elhoznak a portas tanitok csak miattam csak 1 gyerek miatt nem mehetnek haza csak kesőbb!
Màr mindenkit haza tudtak vinni csak én nem érek oda!
Kérdező, igazából akkor van érdemi esélyed változásra, ha az alábbi két feltétel mindegyike teljesül:
a) Azért ritkították a járatokat, mert valami felmérés (tévesen) azt mutatta ki, hogy kevesen utaznak rajta. Tehát nem azért ritkítottak, mert annyira kevés a hadra fogható busz és/vagy buszvezető, hogy nem tudnak szükséges mennyiségű járatot közlekedtetni. Ez utóbbi esetben ui. bármennyire is megértik a problémádat, nem tudnak rajta segíteni.
b) Sok más embernek is ugyanez a problémája. Agilisebb emberek ilyenkor aláírást gyűjtenek, mert másképp néz ki, ha 50 ember panaszolja, hogy kevés busz jön vagy rossz időpontban jön, mintha te egyedül.
"Most ugy neztem a sofőrre felszálláskor mintha meg tudnám ölni a késés miatt."
A sofőr mit ártott neked, te kis idegbajos? Mondd már meg. A dugóban mit csináljon, repüljön neked, vagy mi? Szedjél nyugtatót.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!