A M2 metrón a Stadionok előtt közvetlenül van egy nagyobb emelkedő, hogy a régi szovjet metrókon egyesbe kellett tenni a vezetőnek a sebességváltót?
Figyelt kérdés
Tisztán lehetett hallani nem is sokkal azelőtt, hogy beértünk az állomásra, hogy feljebb váltott, a motornak is olyan erősebb hangja lett, mint mikor egyesbe rakom a kocsin. Mióta az Alstromok vannak nincs ilyen hang, gondolom azokon már automataváltó van.2023. szept. 12. 22:19
1/6 anonim válasza:
Erre én is kíváncsi lennék, OpenBVE szimulátorban, ha véletlenül megálltam az ottani emelkedőn már nem tudtam elindulni, gurult vissza, lendületet venni vissza kellett guruljak a Keletibe 😉 Egy extra témába vágó kérdés: A valóságban is vissza kellett volna tolatni, vagy azért nem ilyen gyenge? (Alstommal simán újra gyorsítok tolatás nélkül)
2/6 anonim válasza:
Az emelkedő megvan, sebességváltó természetesen soha nem is volt.
3/6 anonim válasza:
Villanymotornál sebességváltó? Húha!
4/6 anonim válasza:
Igen, és a kormánykerékkel is vigyáznod kell, mert ha elrántod, lemész a sínről. 😃
5/6 anonim válasza:
Jaja, régebben a szovjet gyártású metrókon utazva nyitott ablak mellett égett gumiszagot is lehetett érezni a metrósofőr ügyetlen kuplungolása miatt!
6/6 anonim válasza:
A fecskéken viszont égett fékpor szagot lehet érezni a nem megfelelő tömítések miatt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!