Miért van az, hogy ha egy kérdés jogos kritikával illeti a MÁV-ot vagy BKK-t, arra a MÁV/BKK fanok nem fognak választ adni, vagy mellébeszélnek?
Figyelt kérdés
2023. júl. 22. 21:38
1/6 anonim válasza:
Vagy nem jogos a kritika vagy elvakultak/le vannak fizetve a fanok.
2/6 anonim válasza:
Ez nem közlekedési vállalat specifikus. Ugyanez van a vendéglátással is. Valaki megkérdezte, miért nem bírálhatóak a vendéglátósok. Senki nem ismerte a kérdezőt, de azt mindenki tudta, hogy mindig minden vendéglátóhelyen bunkó.
3/6 anonim válasza:
#5 vagyok. Azt hozzá tenném, hogy nyilván vannak problémák, nem is kevés, ez tény, ezt a "belső" oldalról is látjuk, de mint mindenhol Magyarországon, a problémák itt is a felsőbb részekről származnak. :) Kommunizmus az nem ment sehova, a felelősök mindig mossák a kezeiket.
4/6 anonim válasza:
A MÁV meglehetősen belterjes, a BKK kevésbé, van egy kasztszellem.
Továbbá nálunk eléggé elterjedt nézet, hogy egy szolgáltatással, áruval nem a szolgáltatás igénybe vevőjének, hanem a nyújtójának, és nem az áru vevőjének, hanem a gyártónak kell elégedettnek lennie.
5/6 anonim válasza:
#4 Márpedig a vasutasok, BKK-sok elégedettek.
6/6 A kérdező kommentje:
#2
Igen, egyesek még akkor se háborodnak fel, ha fél órába telik, mire az étlapot kihozzák, majd fizetésnél automatikusan felszámítanak 15 % felszolgálási díjat.
2023. júl. 27. 17:38
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!