A MÁV-nál komolyan gondolják, hogy a Záhonyból Zánkáig közlekedő nyári közvetlen vonaton nincs légkondi?
Kérdező, nem tudom mennyire követed a témát, de a MÁV-Start pont, hogy elég sokat tesz azért, hogy legalább 1-2 kocsi vonatonként klímás legyen. Ezért van nagyon sok "hibrid' InterCity vonat, klímás és klíma nélküli kocsikkal, differenciált árazàssal.
A baj az, hogy a magyar állam gyakorlatilag az 1990-es évek közepe óta nem bonyolított le sikeres (!) távolsági személykocsipark fejlesztést, az csak a lassú, nem elég nagy és nem.igazán sikeres IC plusz programra korlátozódott, óriasi költségtúllépésekkel. Ezért azt kell használni, ami van és teljesen érthető, ha nem az egész éves alapszolgáltatásból vesznek el kocsikat az idényvonatokra.
Sokszor már az is csoda, ha valami elindul és oda is ér. Ráadásul a balatoni térség kiemelt a nyári szezonban, vagyis odahordták az összes működőképes kocsit, ezzel együtt ilyen a helyzet. Akkor mi lehet azokon a területeken, ahol eleve regionális díjszabás van...
A megvalósult beruházás kevés és silány. A bevétel pedig eddig sem teljesárú jegyekből tevődött össze. A mostani helyzet a különböző díjmentes, napijegyes, megye és országbérletes lehetőségekkel még tovább csökkenti a bevételeket.
Pár hete a Balatonnál olyan összeállítású IC-ket láttunk, hogy némelyik kocsit a rozsda tartotta össze.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!