Ennyire kezdenek elhasználódni a tisztelt Alstomok?
Figyelt kérdés
Nem tudom, utazik-e mostanság valaki a 4-es metrón, de egyre több Alstomnak borzalmasan hangosan nyikorog már a kereke, mikor beáll az állomásra, és már eleve több időt is vesz igénybe, mire be tud állni és nyílni tudnak az ajtók. Ezek már most ennyire megöregedtek, vagy ennyire szarnak a karbantartásukra?2023. júl. 12. 08:29
1/3 anonim válasza:
Hát 10 éve kis túlzással folyamatosan mennek. Az azért nyomot hagy.
Az meg a magyar módi, amikor azt gondoljuk, hogy ami új azt csak ütni, vágni, hajtani kell. Esetleg kitakarítani, ha van rá ember.
Én a karbantartás elégtelenségére tippelnék, bár a kerekek elfékezése már régen téma (nem csak a F1-ben) [link]
2/3 anonim válasza:
A BKV-nál nincs karbantartás, mert nincs rá ember. Ilyen megalázóan alacsony "fizetésekért" nem csoda.
Emellett az Alstomoknak gyárilag rossz a fékjük. Annak idején volt is belőle hír, hogy nem felelnek meg emiatt a magyarországi kritériumoknak. Megoldották a helyzetet: megváltoztatták a kritériumokat. Nagy valószínűséggel ez okozta a Pillangó utcai ráfutásos balesetet is.
3/3 anonim válasza:
2-es, ez marhaság. A ráfutásos baleset oka valóban a kerekek blokkolását megelőző rendszer hiánya volt , de a tök zárt M4 metró vonalán nincs ebből probléma, hiszen nem kerül csúszós szennyeződés a pályára.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!