Szimmerigek, tomitesek, futomu szilentek elhasznalodasa inkabb kor vagy km fuggo?
300 ezer 5 év alatt az napi 210-220 km-t jelent, ha csak hétköznap de akkor minden nap megy vele. Ezt megtehette rázós szar úton 3-3.5 óra hossza alatt is, meg megtehette 1.5 óra alatt pályán is. Nem tudhatod hol mentek vele annyit. Előbbinél szét van verve az egész, utóbbinál meg még épp bejáratós (ha nem hidegen küldte neki a baromja esetleg...)
Az 50 ezer km 20 év alatt meg, napi két-három hidegindítás és 2-3 km, vagy pedig havi egyszeri 2-300 km. Ha kint tartotta a napon akkor az is azért kapta az ívet.
Most akkor valami navos vagy egyéb lefoglalt kocsit akarsz venni, ami évek óta áll a napon a sárban? Másik amire tudok gondolni.
Az állás semmiképp nem tesz jót az autónak. És nem a futóműnek. Szóval lehet a futóműve rozsdamentes, patent, de a motorja meg vacakolni fog ha elkezded használni.
Ez azért nagyban típusfüggő. Egy Ladánál 20 év alatt az összes szimering és gumi alkatrész elöregszik, míg egy német vagy japán valószínűleg még simán kibír 5-10 évet, akár intenzív használat mellett.
Hasonló típusok esetén a 20 éves 50e km-rel általában kevésbé megviselt, mint egy 300e km-t futott 5 éves.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!