Most hogy lezárul az M3-as metró felújítása: melyik lenne a legégetőbb, legfontosabb nagyberuházás Budapesten a tömegközlekedés terén?
#1:
"mivel az van jelenleg a legrosszabb állapotban."
Azért ennyire ne túlozzunk már, a Kisföldalattit igaz, hogy 1995-ben újították fel, de 28 év alatt messze nem romlott annyit az állapota. Még mindig az M1-el van a legkevesebb probléma, és a Ganz motorkocsik is rendben futnak még.
-HÉV-ek teljeskörű felújítása (új járművekkel), illetve az M5-ös metró koncepciójának megvalósítása, hogy egy újabb átmérős hálózati elem jöhessen létre (hasonlóan az S36/G43 és S76 koncepcióhoz hasonlóan). Ezzel együtt felszámolható lenne a Boráros téri buszvégállomás, mert már jóval korábban át lehetne ültetni az embereket kötöttpályás közlekedési eszközre (egyedül a 15 és 212 maradna ott).
-a Galvani híd (bár sokkal inkább egy Albertfalvai híd) is fontos lenne a tömegközlekedés számára, nagyban javítana Dél-Buda, Csepel és Dél-Pest kapcsolatát.
-M4-es metró meghosszabbítása legalább a Bosnyák térig
-Műegyetem rakpart villamos, többek között megoldaná a 49-es villamos problémáját
-M3-as metró meghosszabbítása Káposztásmegyerig. Mivel a szakasz nagyobbik fele felszínen futna, elenyésző építési költsége lenne a mélyvezetésű szakaszokhoz képest, cserébe egy egész lakótelepnek spórolna rengeteg időt napi szinten.
-Déli Körvasút koncepciójának megvalósítása
-csepeli HÉV meghosszabbítása
-Rákosrendező feletti felüljáró: 3-as villamos meghosszabbítása a Béke térig
#7
Hogy párhuzamos a 4-es metróval, jelenleg viszont a kiskörúti kapacitás fenntartása észszerűen nem oldható meg másképp.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!