Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Most hogy lezárul az M3-as...

Most hogy lezárul az M3-as metró felújítása: melyik lenne a legégetőbb, legfontosabb nagyberuházás Budapesten a tömegközlekedés terén?

Figyelt kérdés

2023. máj. 14. 14:23
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:
94%
Én az M1-es metró teljes felújítását/meghosszabbítását mondanám, mivel az van jelenleg a legrosszabb állapotban.
2023. máj. 14. 14:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 anonim ***** válasza:
95%
Lajosmizsei elővárosi vasútvonal felújítása és villamosítása. Még ha az nem is BKK-s, de sok budapestit érint.
2023. máj. 14. 14:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/15 anonim ***** válasza:
92%

#1:

"mivel az van jelenleg a legrosszabb állapotban."

Azért ennyire ne túlozzunk már, a Kisföldalattit igaz, hogy 1995-ben újították fel, de 28 év alatt messze nem romlott annyit az állapota. Még mindig az M1-el van a legkevesebb probléma, és a Ganz motorkocsik is rendben futnak még.

2023. máj. 14. 15:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/15 anonim ***** válasza:
100%
Az összes nagyvasúti hálózat. Az összes HÉV vonal
2023. máj. 14. 15:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/15 anonim ***** válasza:
100%

-HÉV-ek teljeskörű felújítása (új járművekkel), illetve az M5-ös metró koncepciójának megvalósítása, hogy egy újabb átmérős hálózati elem jöhessen létre (hasonlóan az S36/G43 és S76 koncepcióhoz hasonlóan). Ezzel együtt felszámolható lenne a Boráros téri buszvégállomás, mert már jóval korábban át lehetne ültetni az embereket kötöttpályás közlekedési eszközre (egyedül a 15 és 212 maradna ott).

-a Galvani híd (bár sokkal inkább egy Albertfalvai híd) is fontos lenne a tömegközlekedés számára, nagyban javítana Dél-Buda, Csepel és Dél-Pest kapcsolatát.

-M4-es metró meghosszabbítása legalább a Bosnyák térig

-Műegyetem rakpart villamos, többek között megoldaná a 49-es villamos problémáját

-M3-as metró meghosszabbítása Káposztásmegyerig. Mivel a szakasz nagyobbik fele felszínen futna, elenyésző építési költsége lenne a mélyvezetésű szakaszokhoz képest, cserébe egy egész lakótelepnek spórolna rengeteg időt napi szinten.

-Déli Körvasút koncepciójának megvalósítása

-csepeli HÉV meghosszabbítása

-Rákosrendező feletti felüljáró: 3-as villamos meghosszabbítása a Béke térig

2023. máj. 14. 18:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/15 anonim ***** válasza:
100%
Hév. Többek közt a H6 vonalát beljebb vinni. Ha "csak" a borárosig is.
2023. máj. 15. 06:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/15 anonim ***** válasza:
100%
Bocsi, mi a 49-es villamos problémája?
2023. máj. 15. 09:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/15 anonim ***** válasza:
93%

#7

Hogy párhuzamos a 4-es metróval, jelenleg viszont a kiskörúti kapacitás fenntartása észszerűen nem oldható meg másképp.

2023. máj. 15. 11:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/15 anonim ***** válasza:
100%
A pesti fonódó keretén belül a Bajcsy-Zsilinszky úti villamosvonal megépítése is fontos lenne, mert ezáltal csökkenne a zsúfoltság a 3-as metró belvárosi szakaszán. Nem kéne pár megálló erejére lemenni a föld alá, ha ott lenne a felszínen a környéket jobban feltáró villamos.
2023. máj. 15. 12:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/15 A kérdező kommentje:
#9: Plusz a következő metrófelújításnál kényelmesebb pótlást biztosítanának a villamosok, mint a buszok. :)
2023. máj. 15. 22:05
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!