Szegeden a Mercedes conecto buszoknál a sofőr egyáltalán nem tudja működtetni a hátsó ajtókat?
Felszállni az első ajtón kell alapból (bár Szegeden nem veszik olyan szigorúan), ezért a sofőr direkt nem szokta kinyitni a hátsó ajtókat (ha nincs leszálló, aki nyomott leszállásjelzőt), hogy az elsőn szálljanak fel az emberek. De amúgy tudná nyitni a Connecton.
Amin nem tudja nyitni, az a csuklósok (egy részének?) hátsó két ajtaja.
A volánbusz újgenerációs conectoin szelektív ajtónyitás van, ami annyit tesz, hogy a sofőr választja ki, hogy melyik ajtót nyitja. Egyébként fel vannak szerelve egyéni ajtónyitással is, ha ezt választja, csak azok az ajtók nyílnak ki, ahol jeleznek.
Vannak típusok, ahol viszont csak az egyik módszer elérhető, modernebb járműveken jellemzően már mindkettő.
Amit az 5-ös válaszoló írt, az Németországban jellemzőbb, Magyarországon hirtelen nem is tudok ilyenre példát mondani.
#7 Igen, arra mondom, hogy jellemzően német buszoknál van az, hogy a hátsó 2-3 ajtót egy kapcsoló vezérli, míg a maradékot a sofőr.
5-ös voltam
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!