Ha a BKK már most kiszámította, hogy a 3-as metró vonalát 25-30 év múlva újra fel kell újítani, akkor ez azt jelenti, hogy 5-10 éven belül a 2-es metrót is újítani kell?
Egyrészt jóval korszerűbb technológiát alkalmaztak a 2000-es évek második felében, jobb technológiai fegyelem mellett, mint az 1950-es , majd 1960-as évek során, így az 5-10 az sokkal inkább 10-15 év lesz. A vasúti pálya persze más tészta, ahhoz valóban hamarabb kell jelentosebben hozzányúlni, de ez természetes egy ilyen forgalmú infra esetében és nem jár néhány hetesnél hosszabb lezárással.
Másrészt pedig a 2000-és években lezajlott pótlás elég jól működött. Nyilván nem volt olyan gyors, mint a metró, de aránylag rendszeresen jártam a metró vonalán és gördülékeny volt a buszos pótlás. Egyedül a Kossuth tér és a Batthyány tér a problémás, mivel közúti kapcsolataik nem esnek egybe a metróvonallal , ezért ezeket állomáspótlók szolgálták ki,
Mondjuk a fehérszínű burkolat nagyon gyorsan koszolódik, ezért sokkal régebbinek tűnnek a felújított állomások.
Nem is értem, hogyan nem gondolhattak bele annak idején, abba hogy a fehér burkolat nagyon hamar le fog amortizálódni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!