Miután befejeződött az M3-as metró felújítása, már csak az M1-es metró állomásai és kocsijai maradtak felújítatlanul. Van terv arra, hogy az M1-es metró kocsijait és állomásait hasonlóan modernizálják? Rájuk férne szerintem
Figyelt kérdés
2023. márc. 13. 15:36
11/18 A kérdező kommentje:
" A régi szerelvények nagyon szépek voltak."
Régi alatt a mostani modernizálásra szoruló Ganz szerelvényekre gondolsz? Nekem tetszenek de a belsejük korszerűtlen, nincs kijelző például bennük amin látni milyen megálló következik és mire lehet átszállni.
2023. márc. 13. 17:20
12/18 anonim válasza:
13/18 anonim válasza:
Nem tudom, ki volt, aki tudni véli, hogy a Stadler szállítaná az új vonatokat, de a helyzet az, hogy egy görbe fűszálat nem tett keresztbe még senki az új vonatok érdekében, tehát nem, nincs győztese a soha ki sem írt közbeszerzésnek. Mivel egyedi paraméterekkel rendelkező járművek kellenek, csillagászati összegbe fognak kerülni , így még az is elképzelhető hogy a mostaniak alapos felújítása lesz a megoldás, akár fő jármű szerkezeti elemek cseréjével. Ez viszont nem oldja meg a kapacitás problémákat , emiatt lenne jobb az új vonat, ami elöl-hátul is túllóghatna az állomásokon.
14/18 eddiboy válasza:
#8 (kérdező) : A sínek hogy kerülnének lejjebb? Beton az alja. Az fel kéne verni, mélyebbre ásni. Nagyobb munka és gazdaságtalanabb, mint az alagúthoz passzoló járműveket venni.
15/18 anonim válasza:
#7 És még a pályázat kiírása előtt ki kell választani a nyertest.
16/18 anonim válasza:
#13: Elől nem lóghatna túl, mivel akkor a vezető nem látná, mikor zárhassa az ajtókat, mivel ő már az alagútban van, hátul semmi akadálya pár méter túl lógásnak, az a lényeg, hogy a hátsó ajtó ne nyíljon ha nincs ott peron.
17/18 eddiboy válasza:
#16: Pedig itt azt írják, hogy elöl és hátul is túl fog lógni.
18/18 anonim válasza:
Ha azt nézzük, hogy a 3-as metró régi szerelvényei milyen siralmas műszaki állapotban voltak, amikor egyáltalán csak szóba jött, hogy cserélni kellene őket, és utána mennyi év telt el a metrókocsik "felújítása" között, nem hinném, hogy ebben az évtizedben lenne bármiféle lépés afelé, hogy lecseréljék, vagy modernizálják a kisföldalatti járműállományát.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!