Nagyjából mennyi lenne a menetideje végállomástól végállomásig egy, a 14-es és a 47-es villamosok összekötéséből születű új villamosvonalnak?
Azt mondják, hogy ha lenne összeköttetés, nem kéne plusz jármű, vagyis annyi ideig tartana maximum a menetidő, mint amennyi ideig a két villamos "megfordul" a Deák, illetve Lehel téren.
Nem gondolom, hogy egy vonal létjogusoltsága a menetidő nagyságán múlna, éppen hogy a belvárosi szakaszon lenne észszerű átküldeni a villamost ahelyett, hogy megállítjuk mindkét irányból. Nem lenne túl sok ember, aki végig fenn lenne a villamoson kb. egy és negyed órán át, de nem is ez lenne a cél.
A Szabadság-hídon mehetnek Tatrák is, de csak ellenmenet kizárásával. ( https://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__tomegkozlekedes__..
Persze nem lenne optimális helyzet, erre nem alapoznék.
Amennyire bizonytalan mostanában (meg egyébként is) minden villamosfejlesztés, simán hozzá lehet rakni elméletben a Lehel tér-Deák tér projekthez a CAF-opció lehívását, gyártanak 2,3 méter széles villamosokat is.
Egyébként 2019-ben összesen 68 Ganz villamosa volt a BKV-nak (ebből 30 felújított), nem tudom, hogy azóta mennyi esett ki, talán elég lenne ide - bár lehet, hogy máshol is csak ezek jók, ezt sem tudom.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!