A Hatvan-Somoskőújfalu, 81-es vasútvonalon szerintetek várható az elkövetkezendő években bármiféle fejlesztés?
A szerelvények, a sínek, illetve az állomások állapota is borzalmas. Folyamatosan visszafejlődik, ez a terület.
Most történt annyi előrelépés, hogy a miskolci intercity decembertől óránként megáll majd Hatvanban, ezzel rövidítve a menetidőt Budapest felé, viszont Hatvanig továbbra is döcögős az eljutás a sebességkorlátozások, illetve a rossz állapotú szerelvények miatt. Az állomások várótermei sem nevezhetők komfortosnak.
"Én sem értem, hogy mi volt a gond az uzsgyikkal, lehet kicsit hangosabbak voltak, de legalább volt rajtuk klíma, és a szerelvények állapota is jobb volt."
az usgyi is relatíve szar jármű, 20 éves, de műszaki tartalmát tekintve már a megalkotása idején is lemaradásban volt, tényleg csak annak modern, akinek korábban a Bz jelentette a vonatot
és ugye ott a megbízhatóság
de amúgy nem sokkal voltak hangosabbak. a panaszok a mozdonyos szerelvények miatt érkeztek. (amit szintén nem egészen értek - mit csináltak ezek az emberek, amikor még jelentős teherforgalmat bonyolított a vonal?)
11! Minden rosszindulat és sztereotípia nélkül, de tényleg Nógrádban az a legnagyobb baj, hogy hangos a Csörgő??? TÉNYLEG?
Most nem azért, de még vagy tucatnyi vonalon jár csöri, amik úgymond "puccosabb" környéken futnak, Debrecentől, Szegeden át Győrig, vagy épp Pécsen dübörögnek néha ezek a dízelgépek, és sehol nincs panasz...erre pont Nódrágból van?
#13 mondom, én sem értem a dolgot.
vasút mellett vasútüzemi zajok vannak. ha dízelek járnak, akkor dízel járművek zaja.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!