Hallom, hogy egyéb állományba került sok Ikarus, ez azt jelenti, hogy ha nincs más jármű akkor ezeket fogják berakni?
Nézd meg a fővárosi villamosokat.
A combinon kívül mind legalább 60 éves.
1-es, ez baromság, 1967-es a legrégebbi kocsi és csak az állomány töredéke az, ami ennyire régi.
Kérdező, az egyéb állomány azt jelenti, hogy nincs forgalomba adásra felkészítve napról napra az adott kocsi, de bizonyos mértékű karbantartást szükség szerint kaphat (ám nem biztos, hogy kap).
Ezeket már sosem fogják kiadni menetrend szerinti forgalomba.
Sőt, a buszos fórum tanúsága szerint el akarják ajándékozni Ukrajnának az egész 280-as flottát... Remélem, ez nem valósul meg.
Dehogy lövik. kevesek ők ahhoz, hamarosan elfogynak a hadtörténeti múzeumi akarom mondani M-zárolt állományból elővett 60-as évek beli páncélosaik is.
Azért lesz jó oda az Ikarus, mert egyszerű mint a faék. Alig van benne elektronika, nem fog mindenféle hibakódokkal szervizért kiabálni.
A 90-es évek elején az Ikarusban dolgoztam, Iránban is ezért szerették, az akkori, még mechanikus adagolós motorokkal szerelt buszok háborús körülmények között is jól teljesítettek. Ellőtték egy kábelköteget? Na és, legfeljebb lehalt a fél műszerfal, de ment tovább. Volt olyan busz, aminek a motorjában több golyót találtak, 6-ból csak 4 henger ment, de az adott helyről kimenekítette az embereket. (akkoriban volt kint egy garanciális szervizcsapat a gyártól, ők sztorizgattak...)
Ukrajnába most ilyen, egyszerűen karbantartható járművek kellenek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!