Magyarországon miértnem az összes busz automata váltós?
Nyomja neki a sofőr, de a váltások elég sok időt felemésztenek.
Mi az oka hogy nagyon sok a manuális váltós?
Ezer éve nem láttam kéziváltós buszt.
Szerintem már csak pár vidéki vonalon, régebbi típusokban van.
Egyrészt de, szinte mind automata.
Másrészt meg ennek az égvilágon semmi köze a lendületes haladáshoz.
Aqzért kedves kérdező, mert nincs elwgendő pénz a cserére. Ugye erről még nem hallottál? Több buszos cég van az országban, nem egyformán tőkeerősek. Jóhogy nem azt kérdezted, miért járnak még dízelek, miért mem villanyhajtású mind?
Itt ahol lakom, még a hegyi járat is villany, mégsem sérelmezem, hoy járnak még dízelek.
Javaslom nézd meg a Volvó tiszta villanyhajtású kamionreklámját.. Tátva marad a szád.
Az nem igaz, hogy az összes!
Pécsen, amíg le nem selejtezték a "klasszik" Ikarusokat, volt egy botváltós 280-as csuklós.
5-6 éve jártam olyan távolsági busszal is, ahol rendes váltókar volt, mint a személyautóknál és a sofőr kézzel váltogatott. De ez szerintem valami félautomata megoldás lehetett.
#2, mi van?!
Szép az automata váltó formavilága? :O Ezt hogy érted?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!