Engedjük meg, hogy a mai nyomvonalon nincs mit vitázni. Rengeteg épületet el kellett volna bontani. Az mennyivel jobb és gazdaságosabb?
2022. nov. 8. 13:14
Hasznos számodra ez a válasz?
3/14 anonim válasza:
Az első lakossági fórumon ott óbégatna a fél kerület, hogy ők nem hallagatják a vonat hangját
2022. nov. 8. 13:56
Hasznos számodra ez a válasz?
4/14 anonim válasza:
Mert ebben a városban azonnal leszólják és elhiteltelenítik azt, aki javaslatot tesz magasvasútra. Pl. engem.
2022. nov. 8. 13:59
Hasznos számodra ez a válasz?
5/14 anonim válasza:
4. Amikor az első metróvonal tervezését elkezdték, mi még nem éltünk. És nem kérdeztek meg senkit az elvtársak, ki mit gondol erről. Ha megkérdezték volna, akkor dörgő tapsvihar, és éljen Rákosi lett volna bármelyikre.
Ha fejjel lefelé közlekedőt akartak volna a pártvezetők, akkor olyan épült volna. (A földalatti csak később lett metró).
A szoci időkben a gazdaságosság egyáltalán nem volt fontos. Az ipar és mezőgazdaság 90%-as raktárra termelt és selejtet.
A 4.-re lehet azt mondani, hogy az már nem parancsuralmi tervek alapján készült.
2022. nov. 8. 14:05
Hasznos számodra ez a válasz?
6/14 anonim válasza:
#5
Most is kb az a válasz, hogy éljen Rákosi. Ugyanúgy semmilyen álláspontot nem lehet kifejteni, ami szembemegy a központi akarattal. Vagyis ki lehet fejteni, csak azonnal leszólnak a szakmában és a szakmán kívül is.
2022. nov. 8. 14:17
Hasznos számodra ez a válasz?
7/14 anonim válasza:
Már eleve az marhaság, hogy Budapest talaja ne lenne ideális a metróépítésre. Nyilván vannak nehezebb és könnyebb talajszerkezeti viszonyok a város alatt, de az nem igaz, hogy ne lenne ideális. (Persze kinek mit jelent az ideális…)
2022. nov. 8. 15:09
Hasznos számodra ez a válasz?
8/14 anonim válasza:
7. Ahhoz képest nem az, hogy pl. gránitba csak fúrni kell. Nincs talajvíz, nincs jelentősebb talajmozgás, nem kell megtámasztani a lyukat stb.
2022. nov. 8. 15:13
Hasznos számodra ez a válasz?
9/14 anonim válasza:
esélytelen. magasvasutat olyan helyeken építenek, ahol van hely, nem pedig négy sáv szorong az épületek között.
2022. nov. 8. 17:37
Hasznos számodra ez a válasz?
10/14 anonim válasza:
Például azért, mert csak a város egy részén (Pesten) nem ideális. És ahol nem ideális, ott sem lehetetlen, csak kicsit nehezebb (és drágább) a metróépítés.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!