Lenne értelme egy Hajdúszoboszló-Hajdúszovát vasútvonalnak?
Hajdúszoboszló-Hajdúszovát között vasutat építeni, úgy hogy Hajdúszoboszló után Kaba irányában elágazna a 100-as vonaltól és balra menne Hajdúszovátnak. A szerelvény papagálszilis piroscsíkos fecske kocsikból állna és másikvégén vezérlőkosi.
Lenne értelme ennek a vasútvonalnak?
Kisúj-Mezőtúr között, ha rajtam múlna, építenék.
Kisújszállástól indulna és Mezőtúrig menne.
120 km/s pályasebesség és csak Túrkevén állna meg, az az 1 állomásköz lenne. És kb 35 perc lenne a menetidő. Papajájinga közlekedne és Püspökladányi mozdonyvezetőkkel. Mondjuk akkor már ertelmesebb lenne Püspökladány-Mezőtúr vonat, de maradna csak a Kisújtol közlekedés, kimennének Kisújig a Ladányiak önk-be úgy shogy a Kisúj-Kálkápolnához is önk-be járnak ki. Mondjuk a Békescsabai vonalon Békéscsabai mozfonyvezetők járnak, de a Szolnok-Mezőtúr személyeket Szolnok hordja. Így Szolnok is járna arra, hogy elmegy Mezőtúrig, onnan Kisújig, majd vissza Mezőturra és onnan forog vissza Szolnokra, hogy ne csak Ladány legyen leterhelve. Ha Mezőtúrra utazna az ember északkeletről, nem kellene Szolnokig menni átszállással, hanem csak Kisújig és onnan egyenest Mezőtu
úrra. A túrkevei emberek is örülnének.
Honnan sejtetted?
Arról, hogy a múltkor megkérdeztem egy másik vasútvonallal kapcsolatos dolgot vagy honnan sejtetted?
Mi ez a papagáj-inga-mánia?
Ezekre a helyekre a BZmot az ideális, vagy maximum az Uzsgyi vagy Desiro. Esetleg Flirt, ha feltételezzük, hogy villamosított lenne a vonal.
A papagájingánál sz*rabb szerelvényt elképzelni sem tudok, húsz éve fel kellett volna aprítani mindet. Ha ilyet küldesz Túrkevére, biztos lehetsz benne, hogy mindenki marad majd a közúton.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!