431 (v43) szili mozdonyon mi történne, ha nem kapcsolná a vezér vissza a 0-ra a kontrollert/sönt kapcsolót?
Egy 120-as pályán a szili egy személyszállító vonattal elindul, szépen a kontrollert így írom, hogy mindenki számára érthető legyen, kacsoljuk teljesen 32 fokozatig, majd a sönt kapcsolót is a 4-re felkapcsoljuk, aztán, amikor eléri a km/h óra a 120-at, visszakapcsoljuk 0-ra a kontrollert, ezután a söntöt is.
Kérdésem az, hogy mi történne, ha eléri a 120-at a km/h óra és nem kapcsolnánk vissza a kontrollert és a sönt kapcsolót?
Még jobban gyorsulna addig, ameddig a km/h óra vagy a sebesség bírná és az lenne a vége, hogy 130-140-nel is menne aztán már gyorsabban nem tudna, vagy van egy berendezés amely nem engedné gyorsabban menni 120-nál a mozdonyt?
Azért használom tehát a "kapcsoló" szót, hogy mindenki értse.
Egy 160-as pályánk van. 1-es vonal. Budaörs-Hegyeshalom között, viszont csak Tata-Hegyeshalom kózött mennek már 160-nal, mert Tata-Budaörs között 140-es lassújel van. Budaörs-Kelenföld csak 120.
Volt már az 1-es vonalon 180-as tempó is. Valamelyik 1** sorozatú gigant V5 nagyjavítás után, futóbróbázott és 180-nal is ment.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!