Az M3-as metrópótló buszt miért vezetik úgy a sofőrök mintha egy verseny autó lenne és nem lenne rajta utas?
Örülj neki. Pl:
"ha látja a sofőr, hogy az előtte lévő autó indexel, hogy jobbra akar kanyarodni akkor nem kezd el időben lassítani"
Ha lassit, nagy eséllyel pirosat kap, ha nem lassit, akár még a zöldön átér, nyertél 2 percet. Sok kicsi sokra megy.
"Ha tudja, hogy már váltani fog pirosra..."
Amíg zöld addig mehet, ki kell használni, a tökölés garantált piros, esély megvan rá hogy zöld legyen, ha nyomja neki. A gyors elindulás is javít a menetidőn, pl nézd a vonatokat, Flirtek pár perc késést simán behoznak ha sok a megálló és további akadály (nem tervezett lassújel, vörös jelzés stb), mivel jó a gyorsulásuk, Szilik (V43) nem nagyon hozzák be, ha sok a megálló (akár halmozódhat úgy mindig zöldet kap). Néha úgy látom a trolik képességei nincsennek kihasználva, pedig 50 km/h-ig még a sportautót is legyorsulná még az Ikarusz is egy gyorsulási versenyen.
"Tisztelet a rikta sofőröknek, akik az utasokara figyelemmel vezetnek."
"Szerencse azért vannak olyan sofőrők akik nagyon jól vezetnek és tekintettel vannak az álló utasokra is."
Jól van bazze, akkor utazzál ezekkel a sofőrökkel, a "Mad Max-sofőrök" járműveire meg ne szállj fel.
Gondom már buszra sem mernél ülni, ha őt felvették a BKV-hoz:
Ha ő lenne a sofőr a teljes vonali pótlózásnak is örülnék, 10 perc alatt meglenne Kőbánya-Újpest 🤣
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!