A Kőbányai sosevolt M2 metróállomás a föld alatt is megépült?
Az egy közkeletű tévedés, hogy a felszínen megépült. Amit a közlekedési videósok (tévesen) mutogattak állomás néven és pár éve elbontásra került, az egy szolgáltatóház volt, és semmi köze nem volt az állítólagos metróállomáshoz. Az aluljáró is csupán a lakótelepet hivatott kiszolgálni.
Eleve a metrót kiszolgáló aluljárót megépíteni csak a pálya elkészülte után lehetett volna. Abban mi lett volna a logika, hogy előbb megépítik az aluljárót, majd amikor kéregben odaér a metró építése, akkor elbontják nullára és újraépítik?
Tulajdonképpen épült ott egy szolgáltatóház aluljáróval amihez "akár" metró csatlakozást is ki lehet építeni "majd egyszer talán".
Mint ahogy ott van a határ úti alagút és a hozzá kapcsolódó metró. Vagy a Móricz körtéri gomba és a körülötte lévő aluljárók. Azok is ott voltak már az M4 metró előtt is.
Vagy mitn a Nyugatinál is van aluljáró, amiből le tudsz menni a metró aluljáróba is. Vagy a Deák téri aluljáró is szabadon használható aluljáró és a metró aluljáró azon belül egy külön terület.
Az ugye nem baj, hogy metróval foglalkozó 70-es 80-as évekbeli szakkönyvek is úgy mutatják be, mint a metró fogadására előkészített műtárgyat?
Attól, hogy ti “Kufár Tarha Bélánál” tovàbb nem láttok, a világ még ennél tágabb…
“ Eleve a metrót kiszolgáló aluljárót megépíteni csak a pálya elkészülte után lehetett volna.”
Aztamindenit. Szólj már a mélyèpítő szakembereknek is, mert ők ezt még nem tudjàk… Budapesten is nem egy helyen megépült előre az aluljáró, amihez a metró csatlakozott később.
De ha tudtàk volna, amit te, tuti elbontjàk az aluljárót 🤣
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!