Miért nem egységesítik a budapesti tömegközlekedésnél legalább hétvégére az első ajtós felszállást?
Nem értem, mire jó ez, hogy van olyan járat, ami egyáltalán nem elsőajtós, van, amelyik mindig az, van, amelyik csak hétvégén, és van olyan buszmegálló, ahol mindhárom variáció közlekedik, részben közös útvonalon. Én sem mindig tudom már követni, és rendszeresen látom, hogy mások is belekavarodnak, hogy akkor most hol lehet felszállni, elő kell-e kotorni a bérletet/jegyet felszállásnál vagy nem.
Arra fogják, hogy nagy utasforgalmú járatokat nem tehetnek elsőajtóssá, de én járok olyannal, ami hétvégén is nagy utasforgalmú, és hétvégén elsőajtós lett, szóval nem értem az indoklást.
Nem csökkent jelentősen az utasszám, amennyire én tapasztalom, ráadásul a sofőrök közül is két típus van, az egyik nem nézi meg, hogy van-e bérleted, kezelsz-e jegyet (esetleg siet is továbbmenni, alig van idő felszállni), a másik meg addig el sem indul, amíg mindenki meg nem mutatja, és ha valaki hátul száll fel véletlenül, azt is előre parancsolja.
Én éves bérlettel közlekedek, ez nem gond, de táskában tartom alapvetően.
Ha nem vagyok biztos benne, akkor elolvasom a laptáblán vagy figyelem a kijelzőt. Nem bonyolult ez.
Vannak járatok, ahol hétvégén is komolyabb problémát okozna az eaf , szerintem fontos a differenciálás.
Már rég az összes buszon így kéne lennie.
Érdekes Stockholmban senkinek nem okozott problémát az utascsere.
Csúcsidőben heringparty-s csuklósbuszokon a 3. ajtónál is állt egy kaller szkennerrel, az 1. és 3. ajtó fel, a 2. és 4. ajtó leszállásra volt. Sokkal gyorsabb volt így az utascsere, mintha mind a 4 ajtón egymást lökdösték volna a fel és leszálló utasok.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!