Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Miért kell egy kalaúznak...

Miért kell egy kalaúznak csípőből undorító, sértően és lekezelően beszélnie egy olyan utassal, aki minden tiszteletet megadva kérdez valamit?

Figyelt kérdés

"Jó napot Kívánok! Kérem engedje meg egy kérdést, BKK-s 24 órás jeggyel el tudok e ezzel a vonattal utazni Kőbánya-Kispestre?" - szólt a kérdés, egy középkorú kalaúz hölgynek ma a Nyugati pályaudvar 12-es vágányánnal.

Válasz:"Mit gondolok én, hogy BKK menetjegyel akarok ic-n utazni?"

Erre is szépen válaszoltam, hogy azért mert ezt a tájékoztatást kaptam emailba a BKK-tól.

Erre egy olyan választ kaptam, hogy azóta sem értem miért kell embereknek egymással így viselkedni.

Válasza": "Figyelj ide, én egyenesen tojok a te bkk jegyedre és emailodra, ha fel mersz szállni a vonatra úgy meg büntetlek 5000ft-ra,hogy észbe se kapsz"

Ez így írásba nem is hangzik durvának, de élőbe ezt ugy adta elő, hogy konkrétan a barátnőmnek a könnye is lejött a nő megalázó stílusán, én pedig köpni nyelni nem tudtam.


Miért kell így viselkedni egy utassal? Vendéglátós vagyok láttam sok mindent de vendéggel ha bunkó ha kedves így nem mernék viselkedni.

Ja és a legviccesebb, hogy a nő tévedett és nem én...



2021. okt. 2. 19:09
1 2
 11/16 anonim ***** válasza:
22%
Nem kell üzeneteket is küldeni kérdező.
2021. okt. 3. 21:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/16 A kérdező kommentje:

#10-11

Minden bizonnyal egy ilyen eset után majd még kamuzgatni fogok... Nem kell egy ilyen taplóról hazudnom. Pláne úgy, hogy mind mondtam ketten utaztunk volna szvol nem csak én hallottam, hogy miket és hogyan hordott össze

2021. okt. 4. 05:38
 13/16 anonim ***** válasza:
Még aznap vagy másnap jelezni kellett volna a cégének, hogy panaszt tennél az egyik dolgozó viselkedésére. Lehet már azzal is változtatna rajta, ha kapna egy szóbeli ejnye-bejnyét, vagy legalább nyoma maradna, hogy valakinek egyszer gondja volt vele.
2021. okt. 6. 15:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/16 anonim ***** válasza:

Azért (párezer mávos utaspanasszal a hátam mögött) könnyen és felelősen kijelentem, hogy ez egy erősen kiszínezett történet. Ez tipikusan az a kategória ahol szívesen lettem volna légy egy sarokban, hogy halljam magam is.


Pedig azért ismerek rengeteg *ilyen* és *olyan* dolgozót is...

2021. okt. 7. 00:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/16 A kérdező kommentje:

#13

A panaszt gond nélkül másnap megtettem

2021. okt. 7. 05:53
 16/16 A kérdező kommentje:

#14

Amúgy, ha ezt én szimpla szemlélőként olvasnám, én is azt gondolnám mint te.

De tudod mi a gáz? Hogy a leírtakban semmi olyan dolog nincs ami nem hangzott volna el, ha hiszed ha nem...

Nem szeretek sztorit színezi. Szeretem a MÁVot, eddig teljesen elégedett voltam vele, de ez most kifejezetten szíven ütött, hogy egy dolgozó így viselkedhet oktalanul egy utassal.

2021. okt. 7. 05:56
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!