A régi vagy az új buszok belső elrendezése jobb az utasok szempontjából?
#3:
Na azért ne magasztaljuk már az egekbe a kedves mérnököket, mert az ülések közti folyosón 2 ember már nem fér el egymás mellett, jóval kevesebb az állóhely is. Attól hogy valami új, még nem feltétlenül jelenti azt, hogy jobb mint a régi.
#5
Na igen, a másfeles ülésektől én is kivagyok.
A párommal elférek rajta, egyébként meg agyrém. Táskát tárolni meg túl nagy luxus.
A magaspadlós buszokon nyilván tágasabb a hely, hiszen a motor és a hajtás, kormánymű nem vesz el helyet az utastérből, de a kerékjáratok is alig. Ezzel szemben az ap. buszokon mindezek a hasznos teret csökkentik.
A másfeles üléstől meg ne akadjatok ki, hiszen nincs jó alternatívája. A kerékjárat fölé kerülnek ezek. Oda két ülést beraksz elöl mindkét oldalra? Akkor túl keskeny lesz már rögtön a busz elején a folyosó. Nem teszel oda ülést? Helypazarlás, mert állóhelynek sem jó. Lehet odatenni sima ülést, egy darabot, de az miért jobb a másfélnél, ahol azért elfér egy kisgyerek, táska?
Miért változtatták meg? Ki tudja, talán a tervezőtől kellene megkérdezni. Szerintem egy városi buszon jobb az egy+kettő üléssor, így az álló utasok kényelmesen elférnek egymás mellett. Távolsági buszon meg előnyösebb a kettő+kettő üléssor.
„mindegyiken vannak "másfeles" ülések: egy embernek túl széles, de ketten már nem férnek el rajta”
Ez igaz, de én láttam olyan hölgyet, akinek akkora volt a hátsófele, hogy egyedül is éppen, hogy csak elfért a másfeles ülésen.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!