Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Tettél már panaszt tömegközlek...

Tettél már panaszt tömegközlekedésen tapasztalt rendellenesség miatt?

Figyelt kérdés
Pl. nem vett fel a busz, vagy a sofőr viselkedése miatt stb.
2021. aug. 30. 19:27
 1/9 anonim ***** válasza:
33%
Nem, mivel egyrészt nem vagyok spicli, másrészt normálisan viselkedem, normálisan vérakozom a megállóban, így nem kerülök velük attrocitásba.
2021. aug. 30. 19:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
100%

Nem.

Nem volt rá okom.

2021. aug. 30. 21:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
50%

"Pl. nem vett fel a busz, vagy a sofőr viselkedése miatt stb."

Ilyen nincs.

Erre okot kell adni.

Akkor pedig nem a közlekedési társasággal van probléma.

2021. aug. 30. 22:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
78%

"Spicli", "okot kell rá adni", nagy szavak!


Sorolnám:

- A busz nem tért be a menetrend szerint érintendő megállóba, hoppon maradtam. Spicliség ezt jelezni a szolgáltató felé, pláne, ha ismétlődő eset? Na ne vicceljünk!


- A busz 14 perccel a kiírt indulàsi idő előtt elment. Pofára esés a javából, és ezt nem lehet csinálni az utasokkal. 20 percet ácsorogjak kint a megállóban, hátha hamarabb jön ennyivel? 1-2 perc sem igazán okè szerintem, de azért 14 percnél "tollat" ragadtam, azért a lófäsznak is van vége!


- Menetrendben meghirdetett, csatlakozási jegyzékben is szereplő csatlakozás elmulasztása. Késett vonatra 5 perc várakozas volt kiírva, vonat 4-5 percet késett, hát még láttuk elmenni a buszt. 2 óra múlva megy a következő. Nem, nem akarom hogy ez a helyzet ismétlődjön, igenis felemelem a nemtörődömség ellen a szavamat.


- A busz vezetője a lecsukódó sorompókarok között szlalomozott át, majd "megnyugtatott" utólag, hogy nem fogott a fék. Ebből óriási tragédia is lehetetg volna, miért spicliség szót emelni az ellen, hogy a. így vezessen valaki, b. ilyen állapotú busz vegyen részt a forgalomban???

2021. aug. 31. 04:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
100%
Én a MÁV-nak írtam egy panaszlevelet, mert a vonat a hirdetettel ellentétben nem állt meg Ferihegy megállóhelyen. Bosszantó volt, mert előtte már egy másik vonatról le kellett szállnunk, ez pótolta volna, de egyszerűen tovább robogtunk az állomáson és Vecsésről kellett visszajönnünk. Mindezt úgy hogy a következő 1 órában ott nem állt meg vonat. Aki ismeri a helyet, az tudja hogy a vasútállomás igencsak távol van a reptéri busztól. Csak annyi választ kaptam, hogy kivizsgálják az ügyet. De szerintem semmi vonzata nem volt a levelemnek.
2021. aug. 31. 06:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
5%

#4


Aki ennyiszer került ilyen helyzetekbe az vagy hazudik, vagy keresi magának a bajt. Lassan 20 éve használok tömegközlekedést, mégse jártam így sose. Érdekes.......

2021. aug. 31. 06:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
68%

6-os, rögtön kétségbe kell vonni a szavaimat és nem ám visszakérdezni, hogy mégis mennyi idő és utazás termése ez, igaz?


Tehát ez hozzávetőlegesen az utóbbi 10 esztendő termése, amikor is egyrészt helyi bérletem volt szinte folyamatosan, màsrészt hosszú távú gyalogtúrák résztvevőjeként sok régióban használtam a tömegközlekedést. Ebből 4 ilyen kirívó eset történt és őszintén fogalmam sincs, hogy ugyan miképp kerülhettem volna el bármelyik vázolt helyzetet. Ne álljak olyan megállóba, ahová csak betérést tesz a busz? Álljak ki mindig, minden alkalommal 20 perccel előbb a megállóba? Számoljak bele 1-2 órányi unott kocsmázást minden utamba, mert úgyis elmegy a csatlakozás? Álljak ugràsra készen a sofőr mellett vagy vizsgáljam át a busz fékrendszerét felszállás előtt én magam? Mégis hogy gondoltad ezt???

2021. aug. 31. 09:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
23%

#7


Mint ahogy írtam, én majd 20 éve járok tömegközlekedéssel, mégse érnek ilyen dolgok. Neked kb 10 év alatt sikerült. Azt gondolsz amit akarsz, pont nem érdekel.

2021. aug. 31. 15:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:

Igen.

Első ajtós felszállási rend szerinti buszon a sofőr meglehetősen primitív módon jelezte a nem első ajtót igénybe vevőknek, hogy mi az ábra.

2021. szept. 19. 01:01
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!