Melyik budapesti metro típus jobb az Alstom vagy a "felújított" orosz?
A "felújított" orosz metró meg egy büdösnagy kalap szar.
Konkrétan tényleg semmi, de semmi értelmük nem volt.
Egyedül politikai célja volt. Mélyen bedugtuk a nyelvünket az oroszok seggébe.
Kezdjük ott, nem is a saját metróinkat kaptuk vissza felújítva, hanem "új" szarokat amit nem tudtak máshova elsózni. Nyilván azért futott felújítás címen, mert ezek a szarok labdába sem rúgtak volna a modern típusokkal szemben ilyen áron.
A klíma hiánya így 2021-ben egyszerűen érthetetlen, főbelövést érdemelne mindenki, aki ebben részt vett. Az összeszerelés minősége nagyjából a legigénytelenebb szocialista autócsodák szintjét képviseli.
De legalább ugyanannyiba került, mintha kiírunk egy nyílt tendert vadonatúj típusra.
Léptünk előre egyet, vissza kettőt.
#5
Az lehet, de utasként egy korszerű járműre szállsz fel, aminél lehet létezett jobb már 2010 körül (M4 metró), de csendes és egyterű.
#7
Na mesélj, hol nyílik ki az ajtaja menet közben, vagy hol nem tud megállni időben (Pillangó utcai baleset nem ér, ott már az Őrsről látható volt, hogy benn áll a szerelvény).
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!