Miért nem tudnak a távolsági buszokon elszámolható számlát kiadni?
Figyelt kérdés
A buszsofőrök többsége ott, ahol utazok a jegykiadót nem tudja használni. Jobb esetben kézzel kezd el számlát írni, rosszabb esetben azt mondja, hogy magánszemélynek nem lehet számlát kiállítani. A kézzel írt számla általában hibás valamilyen szempontból, a sofőrök egy része szerint számla kérése esetén a jegyet el kell tenniük és nem adják vissza. Értem, hogy nem gazdasági szakemberek, de a legmodernebb érintőképernyős gépet azért nem lenne rossz megtanulni használni. Ugyanis azok a sofőrök, akik tudják használni a gépet minden esetben hibátlan számlát állítanak ki. Gondolom az új gépek beszerzése jelentős költséget jelentett a Volánbusznak, legalább akkor illene megtanulni használni az alkalmazottaknak.2021. júl. 22. 16:52
1/11 anonim válasza:
Miért nem lehet még 2021-ben a buszon bankkártyával fizetni a jegyért (nem a béna appban, hanem a buszon)?
2/11 A kérdező kommentje:
#1 : Az appal egy nagy gond van. A jegyet nem lehet kinyomtatni belőle, így az, hogy pontosan mikor és honnan-hova utaztam nem mutatható be utólag.
2021. júl. 22. 19:58
3/11 anonim válasza:
Mi a töknek kéne neked számla egy buszsofőrtől? Az hiányozna még neki, hogy az út szélén, utasokkal a háta mögött, a kormányon irogassák neked a számlát.
4/11 anonim válasza:
Ha szerencséd van, és olyan vonalon közlekedsz, akkor a Volánbusz honlapján is tudsz jegyet venni, ahol kényelmesen tudsz kérni számlát is.
5/11 A kérdező kommentje:
#3 : Tudod, van akinek el kell tudni számolnia a neki átadott útiköltség felhasználásáról. Gonosz a világ, bemondásra nem hiszik el, hogy mikor hova utaztam. Meg persze ott vannak a NAV szabályai is a számlaadási kötelezettségről. Állítólag azokat Magyarországon be kell tartani. Nem a kormányon kell írogatni, ugyanis a cégük milliárdokat költ a legújabb technológiák behozatalára. Persze az emberi butaságra ez nem megoldás, ugyanis használni illene tudni.
2021. júl. 25. 08:33
6/11 A kérdező kommentje:
#4 : A Volánbusz oldalán nincs benne minden járat, az egy hiányos lista. Egyes buszok benne vannak, másikak meg nem.
2021. júl. 25. 08:34
7/11 anonim válasza:
Én értem miről beszélsz kérdező, naponta több tucat számla átmegy a kezem között. De sofőr által írottat még nem láttam, nem is lehet ilyet elvárni sehol. 3as voltam.
8/11 anonim válasza:
#7 De el lehet várni! Szoktak írni számlát a sofőrök, sajnos ilyenkor a többieknek jó sokat kell várni, hogy felszállhassanak.
9/11 A kérdező kommentje:
#7 : A kézzel írott számla már egy tünet. Ahogy írtam is, ezt senki sem várja el, még a Volánbusz sem az alkalmazottaitól. Erre van a gép, amit nem tudnak használni. Ez olyan, mintha valaki kijönne az építkezésre és nézne a betonpumpára, hogy ez meg mi és elmenne vödrökért...
2021. júl. 25. 21:15
10/11 anonim válasza:
Hát nem egészen. A sofőr dolga a jármű vezetése és a jegyek ellenőrzése.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!